[NGT]Silversurfer Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Den vifta bråker no så j....!! Er det noen som vet om en god løsning? Event har gjort non erfaringer? Lenke til kommentar
MetaBaron Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Arctic Cooling VGA Silencer : her. Funker hur fett som helst den. Stillegående og fin. Har den selv. Lenke til kommentar
[NGT]Silversurfer Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 Hmmmm Merkelig.... Har aktivert varsling på e-post, men fikk ikke beskjed om nytt innlegg...?! Takk skal du ha, har lurt på den der. Men som jeg ser, på linken du viste til, så står det den ikke passer til AIW serien. På hjemmesiden til produsenten står det at det er 3 forskjellige varianter av denne kjøleren, og kun en eller to av de passer 9800 AIW. Har sendt mail til noen webbutikker for å finne ut hvilken versjon de har. Håper jeg finner en som har den jeg leter etter!! Er de lette å montere? Går garanti til dundas? Takker for hjelpen!! Lenke til kommentar
radiated Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Hvor mye bråker den arctic-greia? Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Hvor mye bråker den arctic-greia? utfra Det jeg har hørt så hadde den fått bra kritikk og den var billig når det gjelder støy og kjøleevne så var støyen veldig stille (nesten ikke hørbar) og Den kjølte bra (anbefalt for overklokkere) så jeg trur den der er ganske bra ja Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg har VGA silencer og den lager ikke en eneste lyd, men kjøleevnen er en annen sak! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå