Gå til innhold

Skuffet over Komplett sin kundeservice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her følger komplett regelverket og gjør ting riktig i forhold til dette, imidlertid skjønner jeg også kjøper i dette tilfellet, det kan vere ille å måtte vente 3 uker på en reprasjon.

Ser imidlertid ingen grunn til å "disse" trådstarter her selv om komplett ikke gjør noe feil .

Lenke til kommentar

lol

jeg ville ikke godta at jeg måtte skru ut hovedkortet for en skarve chpe sett vifte som de ville at jeg skulle sende inn jeg ringte og fikk dette tilsendt i posten dette var riktig nok ett kjent problem også så etter 3 måneder med mass fikk jeg dem endelig til å sende meg en vifte som dem hadde tatt fra ett annet hovedkort som var likt med det jeg hadde GO komplett er meget godt fornøyd med servicen selv om det tok en stund. :thumbup:

Lenke til kommentar

Må bare si at feks. Creative Europe hadde helt glimrende service/garanti ordning i et lignende tilfelle.

Jeg hadde en mp3 spiller hvor strømadapteren plutselig tok kvelden. Ringte dem og fortalte problemet, så ba de om adressen min og noen dager senere fikk jeg ny strømforsyning i posten. Helt supert. Måtte verken sende inn hele mp3 spilleren eller den ødelagte delen for å få ny. :thumbs:

Lenke til kommentar
Hei

Hvem snakket du med på vår support, jeg syntes dette var litt rart uten å ha sjekket nærmere men vifte skal vi selvfølgelig ordne dersom du trenger dette. Send meg en PM med kundenummer osv.

Tar tilbake alt det negative jeg har sagt om Komplett...Legger meg flat.. :blush:

Er jo veldig bra at de sender Pm og forteller at de skal ordne med vifte...

All honnør til Komplett.... :thumbup:

Endret av Znoken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...