Znoken Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Vel,har egentlig gitt blanke i hele viften og tror jeg bestiller en ny som kjøler bedre og er mer stillegående...Er det noen som har erfaring med denne... Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 har du en gammel prosessor liggende kan du sikkert bruke ribben på denne. Sett en kabinettvifte i nærheten og du har deg en god kjøler. Rimeligere en å bestille en på nett og som det i tillegg koster ganske mye å få tilsendt. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Her følger komplett regelverket og gjør ting riktig i forhold til dette, imidlertid skjønner jeg også kjøper i dette tilfellet, det kan vere ille å måtte vente 3 uker på en reprasjon. Ser imidlertid ingen grunn til å "disse" trådstarter her selv om komplett ikke gjør noe feil . Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Tviler på at "gresset" er så mye grønnere hos Netshop.no Har du noen erfaring med Netshop da? Har erfaring med begge to, mest med komplett. Lenke til kommentar
Evilman Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 lol jeg ville ikke godta at jeg måtte skru ut hovedkortet for en skarve chpe sett vifte som de ville at jeg skulle sende inn jeg ringte og fikk dette tilsendt i posten dette var riktig nok ett kjent problem også så etter 3 måneder med mass fikk jeg dem endelig til å sende meg en vifte som dem hadde tatt fra ett annet hovedkort som var likt med det jeg hadde GO komplett er meget godt fornøyd med servicen selv om det tok en stund. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Må bare si at feks. Creative Europe hadde helt glimrende service/garanti ordning i et lignende tilfelle. Jeg hadde en mp3 spiller hvor strømadapteren plutselig tok kvelden. Ringte dem og fortalte problemet, så ba de om adressen min og noen dager senere fikk jeg ny strømforsyning i posten. Helt supert. Måtte verken sende inn hele mp3 spilleren eller den ødelagte delen for å få ny. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Hei Hvem snakket du med på vår support, jeg syntes dette var litt rart uten å ha sjekket nærmere men vifte skal vi selvfølgelig ordne dersom du trenger dette. Send meg en PM med kundenummer osv. Tar tilbake alt det negative jeg har sagt om Komplett...Legger meg flat.. Er jo veldig bra at de sender Pm og forteller at de skal ordne med vifte... All honnør til Komplett.... Endret 24. mai 2004 av Znoken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå