syff Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) har spilt demoen (det har jo ikke kommet ut i norge ennå), syns grafikken, stemninga og gameplayet var topp jeg, men det er jo meg. Spiller egentlig bare thief spilla og cs hvis jeg i det hele tatt bruker datamaskina til noe annet enn irc og musikk Endret 13. juni 2004 av syff Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Når jeg testa Thief 3 så likte jeg spesielt den måten man kunne dirke opp dørene på! Mye mer realistisk og morro å spille når man kan dirke opp dører istedenfor å løpe rundt å samle nøkler. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Når jeg testa Thief 3 så likte jeg spesielt den måten man kunne dirke opp dørene på! Mye mer realistisk og morro å spille når man kan dirke opp dører istedenfor å løpe rundt å samle nøkler. Hatet virkelig måten man dirket dører på, tok jo en evighet! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Kjøpte Thief 3 i dag. Det ser utrolig bra ut! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 - http://www.ctrlaltdel-online.com/images/comics/20040616.jpg - Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Det eneste minus trekke mitt er AIen, men ellers er alt bra. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Minner meg nesten om AI`en i spillet, selv om de fleste ikke skulle tro det. Untatt den siste der.. Endret 21. juni 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå