Gå til innhold

Thief 3 har release i morgen!!

Anbefalte innlegg

Hvordan har det seg at du fikk spillet allerede nå? Forhånsbestilt fra USA eller warez? La oss håpe på det første...  ;)

Kremt. Fordi jeg jobber for Gamer.no? ;)

Spillet er ikke ute som warez ennå heller så det kan du værtfall bare se bort fra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan har det seg at du fikk spillet allerede nå? Forhånsbestilt fra USA eller warez? La oss håpe på det første...  ;)

Spillet er ikke ute som warez ennå heller så det kan du værtfall bare se bort fra.

Jaså, du holder deg oppdatert på warez :p

Lenke til kommentar
' date='26/05/2004 : 22:00']

Jaså, du holder deg oppdatert på warez :p

Ja, det er jo nesten ikke til å ungå.

Henger for inne på de fleste mIRC gamer kanalene for å få opplysninger og nyheter om spill, warez er i tilegg lov på de kanalene, og det er ikke jeg som har bestemt det.

Lenke til kommentar
Kommer det en demo?

Det er det vel ingen som vet, men det kom en demo av Thief II. Nå kan ikke en demo stå for kompleksiteten til et så stort spill uansett, så det har vel ikke så mye å si. Bare kjøp deg spillet, du vil garantert like det. ;)

Lenke til kommentar
QUOTE (Jokko88 @ 27/05/2004 : 15:54)

Kommer det en demo? 

Det er det vel ingen som vet, men det kom en demo av Thief II. Nå kan ikke en demo stå for kompleksiteten til et så stort spill uansett, så det har vel ikke så mye å si. Bare kjøp deg spillet, du vil garantert like det.

Jeg bruker å lese noen omtaler av et spill og prøve en demo før jeg kjøper det.

Lenke til kommentar
For det første er det tåpelig å dømme et spill på forhånd ut fra et tidligere spill du ikke likte. For det andre er det dessverre slik at denne bransjen styres av penger. Ion Storm har naturligvis noe av skylda for at Deus Ex: IW skuffet, men jeg regner med at det var Eidos (som eier Ion Storm) som krevet en Xbox-versjon, og det er hovedsakelig Xboxens begrensede minne, og Ions begrensede Xbox-erfaring, som sørget for å dra DX:IW ned i søla. Det var jo mye annet å glede seg over.

Dømmer jo selvfølgelig ikke bare fra DX:IW, men fra videoer fra spill etc.

Mulig at jeg har fått en feil oppfatning p.g.a. at han som spillte spillet i videoene fra IGN tydeligvis hadde null peiling på hvordan et stealth spill skal spilles.

Han sprang jo bare rundt og hakket på alt han så. Idiotisk.

Ble litt irritert over dette, så jo ut som om det var rene actionspillet.

Men uannsett, er fort gjort å dømme Thief III for tidlig når man har spillt DX:IW, siden det var så fantastisk dårligere en forløperen.

(Men Thief III trenger jo selvsagt ikke å leve opp til de samme utrolige RPG elementene som Deus Ex 1 hadde)

Pluss at Spector har uttalt at fremtiden for spill er spill som kan spilles av både voksne og barn, og kunne portes til og fra pc.......Ah, så søtt.....men det er FEIL!!. :mad: Kanskje Eidos har hjernevasket han? Heh.

Men hovedsaken er at Thief III ser nesten like klaustrofobisk ut som DX:IW, og det er ikke bra. XBOX har nok mesteparten av skylden for at spillet mangler større uteområder slik som i Thief II og Deus Ex.

Det funker jo bra på XBOX, men man forventer at man skal kunne se litt på himmelen i slike spill på PC. Ellers virker det hele innestengt og med lite frihet.

Men jeg blir nok å kjøpe spillet, har jo tross alt ventet på det i 4 år.

Så får vi se om det er holdbart. :thumbup:

Håper mod communityen som jobbet med Thief I & II fortsetter suksessen med III'ern! :green:

Lenke til kommentar

Har spillt litt nå. VELDIG lovende sålangt. Kanskje litt lett, selv på hard.

Ting jeg liker:

Bydelene er mye bedre lagt opp enn de i DX2.

Bra grafikk, flott lysbruk

God stemning

Bra leveldesign

God A.I (desverre ikke hele tiden)

1. og 3. person funker utmerket

Kjører mye bedre enn DX2 gjorde (rundt 40-70 fps), sikkert enda bedre etter et par patcher.

Utrolig bra lyd/dialoger.

Ting jeg missliker:

Vaktene gir seg litt lett

Bloom effekten er fortsatt litt stygg til tider

Stygge(!) og uoversiktlige menyer

Lockpicking er enten alt for lett eller alt for vanskelig (hint, tastaturet)

Vaktene respawner i by-delene

Slår du på noe med blackjacken så blir det trukket mot deg. Utrolig irriterende hvis du kryper gjennom en liten smal gang som er blokkert av en stol.

-

Det er egentlig småting dette, de negative tingene. Mest design feil enn tekniske. Anbefaller ihvertfal alle til å kjøpe det når det kommer ut, noe jeg planlegger selv :)

Lenke til kommentar

Fullversjonen er så absolutt ikke bedre. Dårlig grafikk i forhold til det som var ventet. Bad performance, buggy på mitt kort. Men syns nå gameplayet er greit så langt, men veit nå at jeg møter zombier og metal-monstre. Da er spillet uninstallert.

Lenke til kommentar

Du møter helt sikkert zombier senere i spillet. Enig at grafikken var litt skuffende. Det bærer tydelig preg av å være tilpasset for X-box. Lysbruken fungerer bra. Performance er heller ikke på topp, selv om mitt R9700 pro ikke er kongen på haugen lenger. Uansett, jeg kommer helt sikkert til å spille igjennom dette. Det er tross alt THIEF 3!

Endret av lenny25
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...