Gå til innhold

Thief 3 har release i morgen!!

Anbefalte innlegg

Etter Deus Ex: Invicible War har jeg null tro på at Thief III blir bra.

Ikke forstå meg feil, jeg forgudet Thief serien og Deus Ex 1, men Ion Storm har solgt sjela si til pengesatan.

Nå lager de bare fordummete spill til kidsa.

Tragisk, Ion Storm burde ha beholdt tronen etter Deus Ex istede for å bevise at de egentlig ikke er ute etter å lage spill historie, men masse masse penger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke forstå meg feil, jeg forgudet Thief serien og Deus Ex 1, men Ion Storm har solgt sjela si til pengesatan.

Tragisk, Ion Storm burde ha beholdt tronen etter Deus Ex istede for å bevise at de egentlig ikke er ute etter å lage spill historie, men masse masse penger.

Heilt enig!

Lenke til kommentar
Etter Deus Ex: Invicible War har jeg null tro på at Thief III blir bra. (...) Ion Storm har solgt sjela si til pengesatan. Nå lager de bare fordummete spill til kidsa.

For det første er det tåpelig å dømme et spill på forhånd ut fra et tidligere spill du ikke likte. For det andre er det dessverre slik at denne bransjen styres av penger. Ion Storm har naturligvis noe av skylda for at Deus Ex: IW skuffet, men jeg regner med at det var Eidos (som eier Ion Storm) som krevet en Xbox-versjon, og det er hovedsakelig Xboxens begrensede minne, og Ions begrensede Xbox-erfaring, som sørget for å dra DX:IW ned i søla. Det var jo mye annet å glede seg over.

er litt skuffet over gamespy reviewen, han sier jo at grafikken er elendig og utdatert, og at NPC`s ser ut som "Wax dummies".. og ingen lipsynch?

Hei, den GameSpy-omtalen er litt merkelig. Leppesynk er implementert, så han må ha hatt en mandagsversjon eller noe. Wax dummies-kommentaren er overdrevet (figurene er ikke noe mer voksdukker enn i DX:IW), mens kommentarene om stygg grafikk ikke hører noensteds hjemme. Spilte spillet sju timer i går (på Xbox) og spillet er for det meste riktig pent og stemningsfullt.

Og: en ting til: Vi hadde syv svært så underholdende timer med spillet i går - gameplayet så langt er mye bedre enn i DX:IW. Så slutt å syte før dere har litt mer å basere sytingen på.

Lenke til kommentar

Ion Storm har modifisert såpass kraftig på Unreal-teknologien at den har fått et helt annet utseende og følelse. Det er en god del effekter her som ikke er standardvare i Unreal-spillene, så jeg ville være litt forsiktig med å trekke forhastede slutninger om Ion Storms kompetanse.

Lenke til kommentar

Om du har lest omtalene som er kommet til nå, så har faktisk Thief 3 fått veldig god omtale.

Ligger på rundt 8/10.

Faktisk langt mer enn Deus Ex 2 gjorde på enkelte tester, hvor det faktisk lå nede i 4/10.

Men det varierte.

Lenke til kommentar

Noe som skyldtes at mange omtalere var helt på jordet når det gjaldt DX:IW. Dessuten skal man ta den typen scores med en stor klype salt - GameRankings tar jo overhodet ikke stilling til hva som menes med karakterene, men regner med at alle 8ere betyr det samme.

Les heller hver enkelt omtale, og avgjør selv om vedkommende virker bevisst og argumenterende, eller bare slenger ut meninger. Så langt kan jeg anbefale GameSpots omtale, den er gjennomtenkt og god. GameSpy sin er derimot en smule merkelig.

Lenke til kommentar
Ion Storm har naturligvis noe av skylda for at Deus Ex: IW skuffet, men jeg regner med at det var Eidos (som eier Ion Storm) som krevet en Xbox-versjon, og det er hovedsakelig Xboxens begrensede minne, og Ions begrensede Xbox-erfaring, som sørget for å dra DX:IW ned i søla.

Vel, etter å ha lese eit par intrevju med Spector er eg ikkje så sikker på at det var Eidos som pressa på for å få ein XBox versjon. Dette intervjuet gav meg eit heilt nytt syn på Warren Specor. Og Harvey Smith er konsoll fan så vel som PC las eg i eit av intervjua med han. Men ellers er eg enig med deg, på grunn av diverse manglar på XBox (some tastarur/mus og minne) og nokon forferdleg dårlige valg på design sida (etter mi meining) blei Deus Ex: Invisible War ikkje det mange hadde håpa det skulle bli.

Så slutt å syte før dere har litt mer å basere sytingen på.

Så det er lite å basere sytinga på det som ein av verdas største gaming sider skriv i reviewet sitt?

Lenke til kommentar
Noe som skyldtes at mange omtalere var helt på jordet når det gjaldt DX:IW. Dessuten skal man ta den typen scores med en stor klype salt - GameRankings tar jo overhodet ikke stilling til hva som menes med karakterene, men regner med at alle 8ere betyr det samme.

Forsåvidt enig i det, men det gjev forsatt eit godt sammenliknings grunnlag mellom to spel. Er stort sett dei samme sidene som blir tatt med i oversikten på både Thief og IW (når alle reviews av Thief er klare). Men for all del, det beste er å finne reviewers du vanligvis er enig med, og lesa deires syn på saken.

Lenke til kommentar

Les heller hver enkelt omtale, og avgjør selv om vedkommende virker bevisst og argumenterende, eller bare slenger ut meninger. Så langt kan jeg anbefale GameSpots omtale, den er gjennomtenkt og god. GameSpy sin er derimot en smule merkelig.

Jeg forholder meg mest til Actiontrip og Gamespot sine omtaler for det meste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...