Abruzzi Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hei jeg ønsker kritikk og veiledning til mine sider. http://www.webpriser.no/~jfinvik/ Hadde vært fint å få hjelp for jeg er ikke så god på webdesign. Egentlig ville jeg hatt et annet design men dette får dugge til jeg klarer å lage noe bedre. Kanskje nen vil hjelpe meg med det også? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hm, ikke helt fornøyd.. - Header..? - Alt for mye reklame.. (En skal ha ganske mange brukere for at det skal lønne seg med reklame) - Menyoverskriften ser rar ut.. (bildekvalitet) - "Nyheter"-overskriften må bytte plass med den reklamen, evt reklame vekk.. - Skaff deg en tekstbasert counter.. (PHP) - Mouseovers på linker ? Hm, ja.. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Som sagt jeg er ikke pro på webdesign så kan du forklare dette for meg? -Header. Hva er det? -Hva mener du med mouseover? -Har du en php counter? Hvordan bruker man den? Hvordan legger man den inn? (Er ikke god på php) Ellers -Skal fjerne den ene reklamen over nyehetene snart. -Meny overskriften får jeg ikke bedre. Bruker ikke PS så hvis noen kunne laget den bedre for meg hadde det vært snilt Lenke til kommentar
Snak3 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 hmm likte ikke den derre meny tingen din, den passer ikke inn i det hele tatt og bli kvitt reklamen og skaff deg en deilig banner kanskje litt phpkode også Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Skulle gjerne hatt en "deilig" banner. Men kan ikke lage banners. Bruker heller ikke PS og forstår sikker lite av det. Hitil har en venn som kan litt PS lagd denne. Men skulle gjerne hatt en bedre... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Som sagt jeg er ikke pro på webdesign så kan du forklare dette for meg? -Header. Hva er det? -Hva mener du med mouseover? -Har du en php counter? Hvordan bruker man den? Hvordan legger man den inn? (Er ikke god på php) Ellers -Skal fjerne den ene reklamen over nyehetene snart. -Meny overskriften får jeg ikke bedre. Bruker ikke PS så hvis noen kunne laget den bedre for meg hadde det vært snilt Header = Noe ala der du har den "Javaspill.tk"-reklamen din.. Vanskelig å sette ord. "Toppen" på sida lissom.. - Mouseover=at den endrer visuell karakter når musepekeren kommer over den aktuelle tingen. Kan være f.x fargebytte eller underline.. - Har ingen PHP counter her (sitter på skolen), kan vel enkelt finnes på Hotscripts.com.. Der blir det vel også forklart åssen man legger det inn. (<?php "legg inn koden her" ?>) Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Hvor kan jeg få tak i en mouseover da? Er det et script? Noen som kan hjelpe meg med php counter og header? Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få fikset headeren. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Skulle gjerne hat litt hjelp her ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå