gamer73 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hei folkens Jeg har nettopp gått til innkjøp av et powercooler radeon 9800 Pro. En kamerat av meg har akkurat samme kort, men det kjøpte han for ett år siden. Det jeg lurte på var om det fremdeles er varmeproblemer/vifteproblemer med det kortet. Er det noen av dere der ute som bruker kortet med orginal vifte? Kameraten min kjøpte seg ekstra vifte på kortet og det fungerer helmax, men jeg vil helst slippe å kjøpe ekstra vifte hvis jeg ikke trenger det. Jeg hørte at powercooler hadde fikset på viften og i den senere tid har dem også gjort minne litt kjappere på disse kortene. Noen som har hørt disse ryktene? Min pc er noen år gammel (HP vectra VL420). En P4, 1024 SDRAM, 2.4Ghz (oppgradert fra 1.8). Noen som har noen formening om hvordan 9800 Pro'en vil funke til denne pc'en? Mitt gamle GF4200Ti 64MB funket knallbra. Lenke til kommentar
OKHaz Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg har samme kortet og kjøpte det for 5 mnd siden. Vifta fungerer greit og det greier fint BIOS-oppgradering til XT, det gjorde iallefall mitt og det virker som de fleste andre også har fått det til å virke Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg har samme kortet og kjøpte det for 5 mnd siden.Vifta fungerer greit og det greier fint BIOS-oppgradering til XT, det gjorde iallefall mitt og det virker som de fleste andre også har fått det til å virke Second that. Har ikke oppgradert mitt til XT eller overklokket enda, men det funker som bare det! Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 OK..takk for svar!..nå gjelder det bare å skaffe seg bedre PSU slik at pc'en min takler den. Har bare 250watt nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå