Moltrez Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Når jeg skal installerer 3D Mark 03 så får jeg denne erroren -> Link Noen som vet hva som er galt ? Eller hvor jeg evt kan finne en installasjonsfil som fungerer ? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Installfilen er korrupt. Last ned ny kopi fra Futuremark.com... Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Har lasta ned fra ocshoot.no og tweak.dk allerede. Men på'n igjen Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 ...Eller du har klokket for høyt? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 ...Eller du har klokket for høyt? Detr har vel ikke noe med saken og gjøre? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 ...Eller du har klokket for høyt? Haha, les tråden før du poster noe neste gang Ontopic: ALDRI hørt om, veldig merkelig problem. OS du kjører? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 ...Eller du har klokket for høyt? Haha, les tråden før du poster noe neste gang Ops, hadde litt dårlig tid når jeg svarte på den se. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Ontopic: ALDRI hørt om, veldig merkelig problem. OS du kjører? Tror nok han fikset det ved å laste ned fila fra fururemark. Han hadde nok lagt inn en ny post om det ikke funket Ganske vanlig med korrupte filer i webverdenen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå