simes Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Er det bare meg eller er det ufattelig lite snowboardspill til PC og mange til ps2 og diverse konsoller? Jeg satt en gang i tiden og storkoste meg med X-Games Pro Boarder, men så kom Supreme Snowboarding og jeg var frelst. Men så stoppet det? Ingen flere snowboard spill til data? Hvorfor i huleste skjedde det? Supreme Snowboarding funker jo ikke i Win2k eller Xp heller, så nå må jeg klare meg med Tony Hawk 3(som ikke er like morro som å fyke nedover fjellet med puddersnøen føykende i ansiktet). Vet noen om det er noen som er underveis med et nytt snowboard spill? Det er jo leit å bruke et par tusen kroner på en konsoll bare fordi det ikke finnes snowboard spill til data (ikke at jeg skal det da, men men).. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 trist det der ja... ProBoarder rocka, og rocker vel forsåvidt enda. Det er ikke så lenge sida jeg spilte det sist. Det funker i XP hvis du bare bruker en spes .reg fil som ordner litt. Har den liggende hvis du trenger, det løste iallfall problemet for meg. Har prøvd å få support på spillet fra EA, men de svarer ikke engang... :sad: Om du er sugen på snowboardspill så er det ingen som slår Amped på xbox, det EIER! :smile: Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Regner da med at Shaun Palmer's Snowboarding vil komme til PC (bygger på samme motor som THPS3)... Dessuten er også Kelly Slater sitt surfespill underveis, og dette bygger også på THPS3-motoren. Det samme gjelder Matt Hoffman's sitt BMX-spill. Lenke til kommentar
Piirka Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 husker jeg spilte proboarder på en 100mhz en gang, det rocka selv om det hakka en del :smile: kan du ikke kjøre programmer i XP slik at de kjører i senere win versjoner (eller noe sånt), siden du ikke kan spille supreme snowboarder i XP, se på egenskaper for .exe fila du starter spillet med Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Supreme Snowboarding til pc'en er den beste snowboard spill ever!!! Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 SSX Tricky er bedre enn Amped, selv om det kanskje tar litt lettere på realismen. Sjekk anmeldelser på nettet. I tillegg finnes SSX Tricky på alle konsollene, så du slipper å kjøpe en Xbox for å spille det, du kan kjøpe en Gamecube eller en PS2 også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå