Aleksander- Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Akkurat nå har jeg sinnsykt lite penger... Er det noen som kan tipse meg om en måte å tjene penger på? Er marksman, snart BH... Lenke til kommentar
TRS Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jakte Nightsisters/Singing Mountain Clan på Dathomir, diverse force mob's på dantooine, Aakuan's på Talus osv, samle loot, selge på auksjon på swg forumet Lenke til kommentar
The_Firm Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 LOL! Jeg gjorde det som ble sagt; -Dro til Dantooine -Ble med i solo gruppe -Ble buffet -tok missions som gav 31K$ - Tjente mye med xp og er nå, kun etter 2 sets med buff blitt 530K rikere takk! Tips: En veeldig rask måte å tjene mye peng på er å gjøre det jeg gjorde, ta "mokk" missionsene, og angripe teltet/statuen deres med en gang. Det vil kun ta deg 1-2min og de healer den ikke! Bang 27K rett inn på konto. Lenke til kommentar
Colin Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Eclipse: missions, jakte på kjøtt for doctors som mekker buffpacks (som jeg får kjøpt billig osv.... ) Har vel rundt 7 mill på bok, et hus fullt av ubrukelig crap osv Hvis dere er på Eclipse, slå av en prat, heter Zefre. Kan vel sikkert fikse en buff eller to også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå