Gå til innhold

hvordan tjener du penger til livets opphold?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kansje litt off topic: er det noen som vet åssen jeg kan få bedre FPS(høyere). FPS'en min er altid så lav.. hvis det er lite folk nær meg så ligger den på 20-10, og hvis jeg er i en cantine eller et sted med mange spillere så får jeg ikke annet en 10 og nedover :cry:

Endret av Flexi
Lenke til kommentar
kansje litt off topic: er det noen som vet åssen jeg kan få bedre FPS(høyere). FPS'en min er altid så lav.. hvis det er lite folk nær meg så ligger den på 20-10, og hvis jeg er i en cantine eller et sted med mange spillere så får jeg ikke annet en 10 og nedover :cry:

Skaff bedre linje? Bedre hardware(RAM, skjermkort)...

Sette ned grafikken på spillet.

Lenke til kommentar
Jeg får også dårlig FPS i nærheten av mange players..

 

Har et FX 5900 , 2 X 512MB PC3200 i dual , og en Athlon XP 2800+ så tror ikke det er hardware'n.. Sitter også på en 2048/256 linje..

Kanskje serveren som er treig... Dantooine planeten har alltid vært en treig planet(om du er du på den da), og det kommer stadig flere spillere inn i spillet. Jeg opplever selv at det lagger/hakker når jeg kjører speeder i en stor by med mange spillere i, men jeg har ganske dårlig pc og treig linje...

Lenke til kommentar

Nå som dere snakker om dette spillet høres det jo råkult ut :wow:

Har hørt veldig lite om spillet fra før av (bortsett fra at det er et onlinespill som er veldig bra).

Bare synd det koster 109kr/mnd. Det hadde jeg aldri gidda å betale. Hva er så sinnsykt dyrt ved å holde akkurat dette spillet igang? Kan det ikke finansieres vha reklame eller noe, i tillegg til salgsprisen på selve spillet? Dessuten høres det jo ut som en smådårlig(?) tjeneste, siden det lagger for folk med bra hardware og bra linje... DET betaler man ikke for.

Det blir jo tross alt 1300 kr for et år. Det kunne man brukt på 4 andre PCspill og kosa seg med singleplayer pluss gratis online multiplayer....

 

Sikkert et mosomt spill da, og ikke angrip meg for min innstilling ang månedlig betaling, men svar heller gjerne på nevnte spørsmål :p

Endret av Lone*Desert-Fish
Lenke til kommentar

det er råkult, jeg har sånn ok hardware og ok linje(1200 inn og 384 ut)

det lagger i ca 5 sec når jeg går inn i en stor by med mange folk, det er jo ikke akkurat noe å klage på, det er jo ikke som cs...

 

så må du også tenke på at det er noen tusen som er inne på serveren samtidig, skaper litt problemer det også...

 

og at man betaler er på mange måter bra, for da kan de oppgradere serverene sine, og ha utviklere som kan gjøre spillet bedre...

 

men jeg liker ikke å betale for å spille...

 

edit: stygg skriveleif

Endret av aklla
Lenke til kommentar
det er råkult, jeg har sånn ok hardware og ok linje(1200 inn og 384 ut)

det lagger i ca 5 sec når jeg går inn i en stor by med mange folk, det er jo ikke akkurat noe å klage på, det er jo ikke som cs...

 

så må du også tenke på at det er noen tusen som er inne på serveren samtidig, skaper litt problemer det også...

 

og at man betaler er på mange måter bra, for da kan de oppgradere serverene sine, og ha utviklere som kan gjøre spillet bedre...

 

men jeg liker ikke å betale for å spille...

 

edit: stygg skriveleif

Synes det er helt greit å betale egentlig. Da blir kanskje server'ne raskere og det hindrer folk fra å piratkopiere spillet. Men jeg synes prisen kunne vært litt lavere, 80kr er en bedre pris.

En ting som kunne gjort det bedre er at man betaler for den tiden man er online. Nå betaler man for en mnd. og uansett om du er online eller ikke går tiden. Skulle vært slik at man kunne sett hvor mye tid man har igjen av den mnd. og den stopper når du er offline.

 

Uansett: er det noen som har prøvd spillet med ISDN hastighet? Det står at det skal gå men det har jeg litt vanskelig for å tro på.

Hvordan får jeg opp menyen med ping og alt det der foresten?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Sorry Mack, spillet må kjøpes. Hadde vært litt kjipt for Lucas om vi hadde bare kopiert spillet fra hverandre og kjøpt en billig cd-key online. Ikke det at jeg syns at det er ok å måtte betale for spillet og gameingen. CD_KEYEN skulle ha vært så si gratis, men ser ut som trialen fikset den delen der uansett.

 

-Andre topicen; du mister ingenting når du går fra TRIAL til DIN nye cd-key, eneste som skjer er at alle de irriterende penge og bygge eget hus sperrene går vekk.

 

-Jeg tjener peng på å være med i guildet mitt, Guildet er på Freedom og alle er full i cash, hver gang jeg vil xp, sender eg en mail og så får eg peng til buffs, brandys, speeders og armor fix/boost. Alle i guildet er også Helpers så de hjelper å fighte underveis.

 

:w00t: Gotta Love this game

Lenke til kommentar
En bra måte å tjene penger på som combat prof i swg er å dra til dantoin å bli med i en solo gruppe, da kan du ta ganske enkle missions som gir 25k payout, du kan også shuttle vidre fra dant mining op til freedom city, som har et improved job market, dette vil gi deg 33k mission payouts!

Combat prof. ?? kan hvem som helst ta de missionene?? Jeg er Teras Kasi..

Lenke til kommentar

Jeg gjør missions og får :p har faktisk fått oppi mot 100000 nå(Takker så meget til sliff for meste parten hadde ikke greid meg ute deg :love: )

men alt er brukt opp på litt utstyr også har jeg bomma noen par ganger så nå er jeg nesten blak igjen sitter med 3000 eller noe :blush:

 

Driver det meste å prøver å få høyere lvl på yrkene mine jeg så penger er ikke så fårlig enda vis jeg ikke vil ha noe nytt da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...