Gå til innhold

hvordan tjener du penger til livets opphold?


Anbefalte innlegg

jeg lurer på hvordan du tjener dine penger, og gjerne hvor mye penger du har nå osv.

 

jeg tjener på å kjøpe og selge ting, oftest krystaller eller holocrons, og lager kjøretøy og selger dem, 3 mill på kontoen...

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kontoen min ble stengt automatisk for en tid siden (vet ikke hvorfor, dekning på kort osv) men når jeg spilte så tjente jeg mine cash på og selge strøm, og selge loot, themepark rewards osv (les 900k for et stort bilde av en sur twi'lek).

Husker ikke hvor mye jeg har på "bok" men med 2 sett stun layered 33%+ comp armor (+ 80% hunting armor) og diverse nice sliced våpen i banken så er jeg klar for en tilbakekomst ;)

Lenke til kommentar

Var blant de to-tre fremste Master Doctors på Chimaera som hadde business. Var den som masseproduserte buffs i størst stil. Behovet var så enormt at jeg solgte 1000 buff-pakker på et par timer så jeg kunne umulig holde på mer. Ble til slutt lei av spillet (mulig jeg begynner igjen på ekstrapakken) og hadde 115 millioner da jeg sluttet. Mesteparten ga jeg bort til venner, men har ca. 40 millioner igjen om jeg skulle returnere.

Lenke til kommentar
Logger inn, leser mailene med hvilke folk som skal bli drept, lukker mailleseren, hopper på speederen, leter etter aktuelle person, skrur på lightsaberen, dreper dem, og får betalt.

jeg kunne trenge en som deg, du er sikkert veldig kjekk å ha når man diskuterer priser på crystals og pearls for masse penger....

Endret av aklla
Lenke til kommentar
hvor mye tar du for å drepe en type da??

Hvilke stats og prof på målet?

har ingen jeg vil drepe nå, jeg bare lurte på sånn ca hvor mye du tar...

 

vi er sikkert ikke på samme server engang, så jeg kan nok ikke få deg til å drepe en av mine mange fiender(lurt av meg)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...