aklla Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) jeg lurer på hvordan du tjener dine penger, og gjerne hvor mye penger du har nå osv. jeg tjener på å kjøpe og selge ting, oftest krystaller eller holocrons, og lager kjøretøy og selger dem, 3 mill på kontoen... Endret 24. mai 2004 av aklla Lenke til kommentar
TRS Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 kontoen min ble stengt automatisk for en tid siden (vet ikke hvorfor, dekning på kort osv) men når jeg spilte så tjente jeg mine cash på og selge strøm, og selge loot, themepark rewards osv (les 900k for et stort bilde av en sur twi'lek). Husker ikke hvor mye jeg har på "bok" men med 2 sett stun layered 33%+ comp armor (+ 80% hunting armor) og diverse nice sliced våpen i banken så er jeg klar for en tilbakekomst Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 På eclipse: Selge pets / BioWear (muligens) siden jeg er bio engineer / creature handler På bria - Slicing, spicing, generally staying on the wrong side of the law ^^ Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 På Eclipse: Selger minerals og jobber for andre Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Eclipse: Missions. Bria:Missions. Enkelt og greit Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 På Eclipse: Selger minerals og jobber 24/7 for Lycanstorm Gjorde den riktig igjen Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) På Eclipse: Selger minerals og jobber 24/7 for Lycanstorm Gjorde den riktig igjen HAHA! Å nei du! Er nok du som er bitchen min ja! Endret 30. mai 2004 av Volcov Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Chimaera: jobber nesten konstant i valhall (master artisan og novice weaponsmith) Bria: missions og loot. Lenke til kommentar
isiac Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Var blant de to-tre fremste Master Doctors på Chimaera som hadde business. Var den som masseproduserte buffs i størst stil. Behovet var så enormt at jeg solgte 1000 buff-pakker på et par timer så jeg kunne umulig holde på mer. Ble til slutt lei av spillet (mulig jeg begynner igjen på ekstrapakken) og hadde 115 millioner da jeg sluttet. Mesteparten ga jeg bort til venner, men har ca. 40 millioner igjen om jeg skulle returnere. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Logger inn, leser mailene med hvilke folk som skal bli drept, lukker mailleseren, hopper på speederen, leter etter aktuelle person, skrur på lightsaberen, dreper dem, og får betalt. Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 I obey lord Vader, I will Hunt you down =) -Bounty Hunter Jason-Hell Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Har vel 15 mill nå. Dette er jo småpenger i forhold til mange. Tjener penger på å fiske etter resource kontrakter på forum. Har omtrent slutta med det nå, men penga går fort så jeg må nok begynne igjen. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Logger inn, leser mailene med hvilke folk som skal bli drept, lukker mailleseren, hopper på speederen, leter etter aktuelle person, skrur på lightsaberen, dreper dem, og får betalt. jeg kunne trenge en som deg, du er sikkert veldig kjekk å ha når man diskuterer priser på crystals og pearls for masse penger.... Endret 4. juni 2004 av aklla Lenke til kommentar
allyse Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 jeg kunne trenge en som deg, du er sikkert veldig kjekk å ha når man diskuterer priser på crystals og pearls for masse penger.... Alltid kjekk å ha jeg vettu Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 jeg kunne trenge en som deg, du er sikkert veldig kjekk å ha når man diskuterer priser på crystals og pearls for masse penger.... Alltid kjekk å ha jeg vettu hvor mye tar du for å drepe en type da?? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 hvor mye tar du for å drepe en type da?? Hvilke stats og prof på målet? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) slettet Endret 4. juni 2004 av haddis Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 hvor mye tar du for å drepe en type da?? Hvilke stats og prof på målet? har ingen jeg vil drepe nå, jeg bare lurte på sånn ca hvor mye du tar... vi er sikkert ikke på samme server engang, så jeg kan nok ikke få deg til å drepe en av mine mange fiender(lurt av meg) Lenke til kommentar
allyse Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Varierer. rundt 2.000.000 for en som er verdt å drepe. kan gå til 20.000.000 og 50.000.000 for en jedi. Lenke til kommentar
moesen Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Varierer. rundt 2.000.000 for en som er verdt å drepe. kan gå til 20.000.000 og 50.000.000 for en jedi. Vanskelig da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå