kain Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Har kikket litt på: Mitac Mio 8390 O2 X phone INNO 90 Disse kan finnes her hvis noen lurer Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: ikke viktig -MMS: ja -GPRS: ikke viktig -WAP: ikke viktig -Kalkulator: ikke viktig -JAVA: ja helst -Email klient: ikke viktig -Spill: definitivt ikke viktig -Kamera: Ja Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: -Vekt: ikke veldig viktig men kjkt om den passer i lommen -Antenne ikke så viktig Skjerm: Farge -Over 65000 -Størrelse på skjerm så stor som mulig Pris: Jeg har mellom 1000 og 6500 kroner til rådighet. Diverse: -Merke: Vil ikke ha nokia, simens, sony/erikson -Kamera: ja -Videokamera: ja -Symbian: ikke viktig -Triband: ikke viktig -Infrarød port: ikke viktig -Bluetooth: ikke viktig -Minne: viktig -Minnekort?: ja helst det dette er viktig -Polyfoniske ringetoner: ja -MP3: ja helst -Radio: ja helst -Ringetoner veldig viktig ønsker en som kan spille av mp3, wav, wma eller lignene Batterilevetid: Viktig Edit lagt til ringetoner Endret 24. mai 2004 av kain Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 har du så mye penger kan jeg anbefale deg p900 har kanksje mer enn du ønsker med det er vel ikke ille? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå