ATi-Radeon Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hans Zimmer - the peacmaker theme Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Survivor- The Eye Of The Tiger Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 det skal jo egentlig ikke være musikk du hører på, men heller musikk som passer til filmen, og stemningen... Jau, sant nok. Men her er det jo snakk om soundtracks/soundscores regner jeg med, og i den sammenhengen synes jeg ikke den fabrikerte filmmusikken er så mye å samle på. Fungerer bra i filmene, men ikke utenfor. Da er vi enig Men som zeph sa kan det brukes som bakgrunnsmusikk... F eks fjelltur med LotR, eller spille fotball med Little Less Conversation, du blir påvirket.. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 The Crow Last man Standing 1492 Blade Runner Kan også anbefale spill soundtracks. Jeg rippet alltid musikken fra spill før jeg slutter å spille dem helt. Baldurs Gate Morrowind, Daggerfall FInal Fantasy Castlevania Mario Chaos Overlords Warcraft Starcraft Diablo Command and Conquer Red Alert Grand Theft auto 1, 3, vice. Resident Evil 1, 2, 3, Code Veronica Silent Hill 1, 2, 3 Metal Gear Solid (kan ikke tro at jeg fortsatt ikke har spilt toeren.) WipeOut 1, 2, 3, Fusion (alt her er bra, selv om det kanskje ikke er stemnings musikk) lykke til:) Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Åssen program brukte du for å rippe dem? digger selv spillmusikk. Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 The Crow Last man Standing 1492 Blade Runner Kan også anbefale spill soundtracks. Jeg rippet alltid musikken fra spill før jeg slutter å spille dem helt. Baldurs Gate Morrowind, Daggerfall FInal Fantasy Castlevania Mario Chaos Overlords Warcraft Starcraft Diablo Command and Conquer Red Alert Grand Theft auto 1, 3, vice. Resident Evil 1, 2, 3, Code Veronica Silent Hill 1, 2, 3 Metal Gear Solid (kan ikke tro at jeg fortsatt ikke har spilt toeren.) WipeOut 1, 2, 3, Fusion (alt her er bra, selv om det kanskje ikke er stemnings musikk) lykke til:) du har glemt Test Drive 4, Orbtial lagde dette Soundtracket Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Åssen program brukte du for å rippe dem? digger selv spillmusikk. øøh.. vel.. det er litt komplisert.. men du kobler bare audio kabler fra hva det nå er (PSX2, Playstation) eller om det er PC spill må du ha et lydkort som har muligheten for "stereo mix" Jeg bruker Magix Music maker for å kopiere. Men du kan laste ned gratis slike program fra nettet. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 du har glemt Test Drive 4, Orbtial lagde dette Soundtracket er det spillet fortsatt på markedet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hans Zimmer: Rain Man Broken Arrow Crimson Tide The Gladiator The Rock Beyond Rangoon Backdraft Trevor Rabin: Enemy of the state Armageddon Con Air John Williams: Jurrasic Park (høhø) The Patriot Saving Private Ryan John Powell: Face Off Bruno Coulais: Les Rivieres pourpres/The Crimson Rivers Dett was dett.. Mye annet bra også, som jeg ikke tar igjen i farten... Mvh. Quintilian Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Gudfaren har no den beste filmmusikken!! Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Road To Perdition (Thomas Newman) Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Kill Bill vol 1-musikken er veldig bra A Clockwork Orange har også en veldig flott musikk. Ellers liker jeg noe av Ennio Morricones spaghetti-westernmusikk. Og vi må jo ikke glemme John Williams og siden spillmusikk er nvent, der er jo GTA-spillene absolutt best Endret 14. juni 2004 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Noen av de jeg liker best: Ringenes Herre (alle tre) - Howard shore Independence Day - David Arnold Pirates of the Caribbean - Klaus Badelt Harry Potter (iallefall noe av de) - John Williams The Rock - Hans Zimmer Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hvis man snakker om filmmusikk går det jo ikke an å glemme Danny Elfman Hva hadde vel Simpsons og Tim Burton filmer vært uten denne mannen ? http://www.imdb.com/name/nm0000384/ Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 James Horner, Vangelis og Ennio Morricone. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Carpenter må vi jo heller ikke glemme.......... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Carpenter må vi jo heller ikke glemme.......... Har helt glemt, hva for noen filmer har han laget musikk til? Lenke til kommentar
Crack Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Crack Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Solaris og Traffic soundtracket er jo veldig bra. Samt Jurrasic Parc... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå