palei Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Hei, Jeg kjører winme på maskina mi og har nettopp fått adsl fra ngt. Etter at jeg kom på nett har maskina blitt mye mer ustabil. Er det noen som har noen gode grunner til hvorfor dette har skjedd? Mvh Pål Lenke til kommentar
tobiaz Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Tviler på at dette har noe med nettverkskonfigureringen i WinME. Har større tro på at dette har noe med ny software eller evnt. andre ting å gjøre. Lagt inn noen nye programmer i det siste f.eks? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 ME er jo i seg selv et meget ustabilt system, men jeg har ikke hatt noe problem med det da jeg engang brukte det på min pc sammen med ngt internett... Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Ser at du plages med me. Det er det værste jeg har prøvd i nettverk, ustabilt hele veien. Låste seg for det minste, maskinene kjører nå w2000, med samme maskinvare, samme printserver, uten ETT problem. Så man kan jo skylde på maskinvaren, men det er ikke til å komme fra at me er en ustabil flopp fra MS, de har jo innrømmet at det kan være ustabilt. Skaff deg w2000 eller xp, ded er gode nettverksopperativsys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå