Gå til innhold

Feil i Opera

Anbefalte innlegg

"Opera has encountered an error and will close...." ja, dere vet stort sett hva som står der.

Den kommer opp med ujevne mellomrom og da kutter Opera. Det går alt fra under en time til flere dager mellom hver gang. Jeg har ikke funnet noen sammenheng med sider jeg besøker, andre programmer som er installert eller hardware.

Jeg har Opera på 1 maskin hjemme, 1 laptop og 1 maskin på jobb. Alle har dette problemet og det har vært slik siden jeg begynte å bruke Opera i versjon 7.21 Bruker nå 7.50

Er det flere som har dette problemet eller som vet om en løsning? Når jeg sier løsning så ikke kom med et alternativt produkt for det løser ikke problemet! :mad:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Avinstallerte du de tidligere versjonene av Opera før du installert de nye? Vet at det kan føre til en rekke små problemer.

Opera har også noen problemer med Flash sider.. kan kræsje noen ganger da. Jeg har selv ikke noen problemer med OPera 7.5 som ligner. Opplever som regel ikke kræsj. Dersom det kræsjer er det pga. flash. Anbefaler også at du installerer Opera med Java istedet for den uten. Har efaring med at den java motoren fungerer best.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...