Howard Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Utvider i Irland, forbreder 65 nm Intel har i en pressemelding annonsert at selskapet utvider sin Fab 24 prosessorsmie i Irland. "Fab 24-2" skal være klar til å produsere med 65 nm teknologi løpet av 2006. Les artikkelen her Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 lættis. De sliter jo med varmeutvikling enda, og trakk noen CPUer pga for stor varmeutviklig... men jaja, får dem det til uten noe særlig mer varme, så er det jo positivt Lenke til kommentar
rlz Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hmmm, hvor får de alle pengene fra? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 "mamma mamma! jeg vil ha den nyeste heftigste råeste P4 3.4Ghz EE! kan jeg få?" "joa, sønnen min" chi-CHING. trur penga kommer derfra Lenke til kommentar
rlz Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hehe, tror det bare er veldig bortskjemte unger som får CPU med foreldrene, hvis de får det er det en skam Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Ok, selv om Intel står bak står det _ingenting_ i denne artikkelen om at fabrikken er laget for å produsere CPUer til hjemme-PC. De kan selvsagt produsere det óg, men slik teknologi er vel først og fremst myntet på professionnelle kunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå