AvIOn Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Har funnet ut at jeg il ha http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SF2013]Dette Le Point[/url] kabinettet. Men det jeg sliter litt med, er å finne ut hvordan jeg kan skjule den fæle beige fargen på min dvd-rom. Vet jo at Både coolermaster og lian li har fronter til cd-rom i aluminium, men hvordan vil disse passe? Noen som har noen erfaringer? Håper på litt kjappe svar slik at jeg får bestilt:D EDIT: Hvis noen et hvor jeg kan finne det svarte kabinettet som er helt likt dette, så please rop ut, men jeg har en feeling av at det ikke er mulig å skaffe det lengere... Endret 24. mai 2004 av AvIOn Lenke til kommentar
MaJuice Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Dette er vel det eneste sorte lepont kabinettet per dags dato http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SF201T3B Du kan jo bare finne ut akkuratt hvilken farge de har brukt for så å gå til en fargehandel og få den laget, så kan du selv lakkere cd drevene ? Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Hørtes slitsomt ut:D Jepp.. vet at de har det svarte med vinduer inne, men ville ikke ha det.. blir for glorete og flashy for meg. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Da fant jeg noe morsomt... Coolermaster har frontdeksler til cdrom/dvdrom som festes med dobbelsidig tape... Burde jo funke "OK"... Lenke til kommentar
theggenes Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Det svarte er mulig å få tak i, men det krever litt innsats, sjekk denne posten: Link Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 det er ikkje masse slit å lakke dei Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 lapont har det svarte der uten vinduer også, det er penere da.. lakkert innvendig Du kan jo sende microplex en mail og spørre om de får de inn.. eller om de kan tainn noen.. tror du kan bruke lian li sinde CDrom deksler (de som festes rett på CDrom) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå