stian-hg Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg satt nettopp og leste litt her på HW.no og plutselig ble skriften på enkelte tekster mindre og uklare. Dette gjelder blandt annet på forsiden der nyhetsingressene er blitt mindre, linker til andre nettsteder i HW-nettverket på høyre side er både små og uklare samt at flere andre typer tekster i forumet og også på andre nettsteder er blitt mindre og noen ganger uklare. Dette har skjedd meg før og da ble jeg ikke kvitt det før jeg formatterte systemdisken. For å unngå å måtte gå til dette drastiske skrittet ber jeg om forslag til løsninger for å bli kvitt problemet. På forhånd takk! Til informasjon bruker jeg Windows XP Pro med alle oppdateringer installert. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Hold inne ctrl og scroll med museknappen for å se om det endrer seg. Se eventuelt under View -> Text Size. (Dette er hvis du bruker IE) Men dette har du kanskje allerede prøvd? Endret 24. mai 2004 av Shimano Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Jeg satt nettopp og leste litt her på HW.no og plutselig ble skriften på enkelte tekster mindre og uklare. Dette gjelder blandt annet på forsiden der nyhetsingressene er blitt mindre, linker til andre nettsteder i HW-nettverket på høyre side er både små og uklare samt at flere andre typer tekster i forumet og også på andre nettsteder er blitt mindre og noen ganger uklare. Dette har skjedd meg før og da ble jeg ikke kvitt det før jeg formatterte systemdisken. For å unngå å måtte gå til dette drastiske skrittet ber jeg om forslag til løsninger for å bli kvitt problemet. På forhånd takk! Til informasjon bruker jeg Windows XP Pro med alle oppdateringer installert. Jeg anbefaler deg å laste ned en annen internettleser for å se om problemet er der også. Jeg vil anbefale Avant browser. Den er veldig god, ja bedre enn IE.6.0. Den baserer seg på IE men har langt bedre funksjoner + at den har norsk språk. Link: http://www.avantbrowser.com/download.html Du kan også prøve MYEI2 eller Opera. Lykke til. Endret 24. mai 2004 av Foxtrot Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Hold inne ctrl og scroll med museknappen for å se om det endrer seg. Se eventuelt under View -> Text Size. (Dette er hvis du bruker IE) Men dette har du kanskje allerede prøvd? Takk for tipset, dette har jeg ikke prøvd og visste heller ikke om den funksjonen selv etter utallige timer med Internet Explorer. Sannsynligvis har jeg komt bort i hurtigkommandoen for denne funksjonen, aner hvertfall ikke hvorfor det pultselig skjedde. PS: Beklager feilposting, men takk for flytting og altså ikke stenging. Har sansen for dere "good-cops" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå