insider Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 ikke noe mer å si en: Nice ! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 HOLY FUCK!!!!!! Det spille kan jo ikke komme nå da.. INGEN får til å spille det på MEDIUM lol Derfor det kommer en gang i 2006 Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 HOLY FUCK!!!!!! Det spille kan jo ikke komme nå da.. INGEN får til å spille det på MEDIUM lol Derfor det kommer en gang i 2006 ahh ok.. men i 2006 så er denne grafikken dårlig igjen lol Lenke til kommentar
slash Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 5k - 10k Seriøst? Helt sykt, altså, dagens RTS standard er lissom, tja 500 polys? Helt vilt med 10000 pr figur da Det vanlige i nyere skytespill er 2-3k polygoner per figur. Bilene i Colin McRae 3 og 4 er bygget opp av 16.000 polygoner... Bilene har kanskje en polycount på 16k, men når banene består av relativt få polies så blir ikke den samlede polycounten i scenen noe spesielt høyere enn andre spill. bilspill har også veldig ukompliserte animasjoner i forhold til f. eks en fps, så utviklerne kan bruke de innsparte ressursene på andre ting. så du kan ikke sammenligne mcrae med f. eks ut2k4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå