Gå til innhold

Nye Unreal 3 engine bilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
5k - 10k

Seriøst?

Helt sykt, altså, dagens RTS standard er lissom, tja 500 polys?

Helt vilt med 10000 pr figur da :D

Det vanlige i nyere skytespill er 2-3k polygoner per figur.

Bilene i Colin McRae 3 og 4 er bygget opp av 16.000 polygoner...

Bilene har kanskje en polycount på 16k, men når banene består av relativt få polies så blir ikke den samlede polycounten i scenen noe spesielt høyere enn andre spill. bilspill har også veldig ukompliserte animasjoner i forhold til f. eks en fps, så utviklerne kan bruke de innsparte ressursene på andre ting.

 

så du kan ikke sammenligne mcrae med f. eks ut2k4

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...