oerhört Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 En ting er hvordan det ser ut i stillbilder, noe ganske annet er det at animasjonen må leve opp til detaljnivået ellers. Spillutviklere har allerede i dag en god del problemer med akkurat det. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 5k - 10k Seriøst? Helt sykt, altså, dagens RTS standard er lissom, tja 500 polys? Helt vilt med 10000 pr figur da Det vanlige i nyere skytespill er 2-3k polygoner per figur. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Om 2år blir det godt å være en gamer http://www.unrealtechnology.com/html/technology/ue30.shtml EDIT: Laget en thumbnail for modembrukere Jeg tror det går for meg!.... FY FAAN!! Syyyykt!!! hva krever dette da ? 512 mb 3D ? lol Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 ser ufattelig bra ut. som tatt ut av en cgi film Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hmmm.. joda, pent er det: dette er jo tross alt bare stillbilder, og ja, det er pene modeller og fine teksturer på stillbildene, men som oerhört sa: "En ting er hvordan det ser ut i stillbilder, noe ganske annet er det at animasjonen må leve opp til detaljnivået ellers. Spillutviklere har allerede i dag en god del problemer med akkurat det. " Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hvis in-game grafikken blir like bra som på presenterte screenshots, hva annet kan man gjøre enn å glede seg? Lenke til kommentar
ilex Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 det er da bare å se på unreal3.0 tech demo video'en det. du finner den på gamespy/fileplanet ihvertfall. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Kunne ikke dy meg, slang sammen en wallpaper clicky Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 hva krever dette da ? 512 mb 3D ? lol I et intervju på BeyondUnreal ble det nevnt 1 GB grafikkminne. Med 256 MB må en kjøre med redusert detaljnivå. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Kunne ikke dy meg, slang sammen en wallpaper clicky Lenke til kommentar
Vamp069 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Ja hvis dette er ingame graphics så er det jo sinnsykt Blir nesten litt skremt av hvor bra dette er. Kan jo for den saks skyld lure på hvordan grafikken blir på neste generasjon XboX og Playstation Verden går helt klart framover på grafikkfronten MazeKing EG SER DU BRUKER BILDET AV GRISEN Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Det bildet der var helt utrolig, TCi! Tenker meg at vi sier at det blir den beste motoren på lenge, tenk på hvor mange spill denne motoren vil drive! (Sikter da til hvor mange spill Unreal 2-motoren har drevet) Det negative er nok at maskinvarekravene vil øke betraktelig...igjen... Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 5k - 10k Seriøst? Helt sykt, altså, dagens RTS standard er lissom, tja 500 polys? Helt vilt med 10000 pr figur da Det vanlige i nyere skytespill er 2-3k polygoner per figur. Bilene i Colin McRae 3 og 4 er bygget opp av 16.000 polygoner... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Tenker meg at vi sier at det blir den beste motoren på lenge, tenk på hvor mange spill denne motoren vil drive! (Sikter da til hvor mange spill Unreal 2-motoren har drevet) Ja det er litt gratis reklame dette, da det ikke er noen andre neste generasjon motorer som er vist ennå. Det er ikke tvil om at Unreal motoren er blant den mest populære. Men av en eller annen grunn synes jeg ikke animasjonene i Unreal motoren (2.5) er så god. Synes den er litt "stiv". Unreal 3 motoren derimot ser mer lovende ut må jeg si. Det negative er nok at maskinvarekravene vil øke betraktelig...igjen... Ja det er nok det meste negative med dagens utvikling. Derfor synes jeg Nintendo sitt utsagn nylig er en liten tankevekker Kilde: BBC News Satoru Iwata told BBC News Online that the industry had become obsessed with faster processors and better graphics. He said unless things changed people "would get tired of games". Mr Iwata was speaking after the launch of its new handheld console, the Nintendo DS. The new machine, unusually, features two screens and games can be controlled by using a touch screen and voice recognition, as well as the conventional method of pressing buttons. "We are concerned about the current direction of the industry," said Mr Iwata. "Looking at the past 20 years, as long as we could beef up the processing power, as long as we could make computer graphics approach realism, then people were excited about the result. "Some of the people in the industry still believe we can simply beef up the current technology in order to provide a constant supply of games to people. EDIT: Glemte starten på artikkelen Endret 27. mai 2004 av TCi Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jo men det er faktisk veldig viktig med pen grafikk og realistisk fysikk også. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 hmm har ikke fått lest gjennom hele diskusjonen her... men er det ingen som husker filmene fra Unreal 2 engine? Der kunne vi se vanvittige animasjoner, som forsåvidt ble innfridd, men vi fikk og se pupiller i øynene som ble større og mindre etter lysstyrken i rommet osv... Dette så vi så klart aldri noe til i det ferdige produktet. Selv om en grafikkmotor har muligheten til å gjøre ditt og datt så betyr ikke det at vi noen gang kommer til å se snurten av det Lenke til kommentar
Svin Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg blir redd. Utviklingen av visuelle effekter de siste 10 årene får meg til å tenke med gru på hvordan det blir om 10 år!! Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg vil heller ha ting som kan gå i stykker og masse story, dypere gameplay og god ai, enn de beste ragadoll-dødsanimasjonene, bump-mapping og millioner av polygoner i hver figur.. med få ord: GTAVC Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 hva krever dette da ? 512 mb 3D ? lol I et intervju på BeyondUnreal ble det nevnt 1 GB grafikkminne. Med 256 MB må en kjøre med redusert detaljnivå. HOLY FUCK!!!!!! Det spille kan jo ikke komme nå da.. INGEN får til å spille det på MEDIUM lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå