TCi Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Om 2år blir det godt å være en gamer http://www.unrealtechnology.com/html/technology/ue30.shtml EDIT: Laget en thumbnail for modembrukere Endret 24. mai 2004 av TCi Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Og like dyrt som det er godt, tydeligvis. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Ja hvis dette er ingame graphics så er det jo sinnsykt Blir nesten litt skremt av hvor bra dette er. Kan jo for den saks skyld lure på hvordan grafikken blir på neste generasjon XboX og Playstation Verden går helt klart framover på grafikkfronten MazeKing Endret 23. mai 2004 av Mazeking Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Unreal-Engine3 har ikke blitt brukt til å lage modeller i spill ennå, disse bildene er bare for å vise hvor sinnsykt det kommer til å bli. De har bare produsert noen prøver, for å se hvor fantastiskt det faktisk blir. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 kan ikke putte det der i spill...er alt for pent til å skyte i stykker!!! blir nok en del oppgraderinger framover nå ja.... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Unreal-Engine3 har ikke blitt brukt til å lage modeller i spill ennå, disse bildene er bare for å vise hvor sinnsykt det kommer til å bli. De har bare produsert noen prøver, for å se hvor fantastiskt det faktisk blir. Hmm. De har jo et par biter fra det neste Unreal-spillet i videoen sin fra e3 da. Selv om spillet nettopp er i startfasen så kan vi jo allerede se at grafikkmotoren yter bra også i realtime. Correct me if I'm wrong. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) http://www.unrealtechnology.com/screens/HDRGlow.jpg ##Get a thumbnail ## Endret 24. mai 2004 av Blib Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) "Han raude der nede" i "Der han raude bur" Edit: Kan de vennligst linke til bildene? Eventuelt lage thumbnail Endret 24. mai 2004 av zeph Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 skal bli dyrt å være gamer i fremtiden jaffal, nytt grafikkkort hver måned eller noe Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 skal bli dyrt å være gamer i fremtiden jaffal, nytt grafikkkort hver måned eller noe Det kommer en ny generasjon ca. hver 6-9 måned. Det er alltid dyrt å kjøpe det beste og raskeste, derfor er det smartere å finne det beste forholdet mellom pris og ytelse Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Jeg er faktisk litt skuffet. I kantene kan en fortsatt tydelig se at figuren er bygd opp av polygoner. Jeg tror de bruker 5k - 10k polygoner per figur (sammenlignbart med dagens spill), jeg hadde håpet på det dobbelte. Men hvis figurene blir veldig godt animert skal jeg ikke klage. Det som skuffer meg mer, er at brettene ser ut til å bli for det meste statiske. Jeg vil kunne sprenge hull i vegger og slikt, som i Red Faction (ikke at jeg egentlig har spilt det). Jeg ville vært mer enn fornøyd med grafikk som UT2003, hvis en bare kunne hatt en mer dynamisk spillverden. Endret 25. mai 2004 av EasyRaider Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Det er jo bare en teknologidemo, for å vise det estetiske de kan få frem ved den avanserte teknologien. Det hjelper lite å ha fancy geomod teknologi på en level som skal vise frem normal-mapping, polygoner, og andre former for shaders. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Uansett så er det veldig imponerende! Man må oppgradere PC'n hvert år hvis man skal følge med i utviklingen og kunne spille de nyeste spilla. Slik har det alltid vært. Har man ikke råd, ja det er noe annet. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Uansett så er det veldig imponerende! Man må oppgradere PC'n hvert år hvis man skal følge med i utviklingen og kunne spille de nyeste spilla. Slik har det alltid vært. Har man ikke råd, ja det er noe annet. Feil, 9700 Pro holder til og med i dagens spill og ble lansert for to og et halvt år siden. Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Feil, 9700 Pro holder til og med i dagens spill og ble lansert for to og et halvt år siden. Feil, 9700 Pro ble lansert for mindre enn 2 år siden (3. kvartal 2002). Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Pent, men trær kan man fortsatt ikke lage ordentlig. Ikke så rart. Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 5k - 10k Seriøst? Helt sykt, altså, dagens RTS standard er lissom, tja 500 polys? Helt vilt med 10000 pr figur da Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Det er farlig å legge ut slike bilder Selv nomalt friske mennesker kan få epelepsi annfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå