Gå til innhold

Nye Unreal 3 engine bilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja hvis dette er ingame graphics så er det jo sinnsykt :scared:

Blir nesten litt skremt av hvor bra dette er. Kan jo for den saks skyld lure på hvordan grafikken blir på neste generasjon XboX og Playstation ;)

Verden går helt klart framover på grafikkfronten :thumbup:

MazeKing

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Unreal-Engine3 har ikke blitt brukt til å lage modeller i spill ennå, disse bildene er bare for å vise hvor sinnsykt det kommer til å bli.

De har bare produsert noen prøver, for å se hvor fantastiskt det faktisk blir.

Lenke til kommentar
Unreal-Engine3 har ikke blitt brukt til å lage modeller i spill ennå, disse bildene er bare for å vise hvor sinnsykt det kommer til å bli.

De har bare produsert noen prøver, for å se hvor fantastiskt det faktisk blir.

Hmm. De har jo et par biter fra det neste Unreal-spillet i videoen sin fra e3 da. Selv om spillet nettopp er i startfasen så kan vi jo allerede se at grafikkmotoren yter bra også i realtime. Correct me if I'm wrong.

Lenke til kommentar
skal bli dyrt å være gamer i fremtiden jaffal, nytt grafikkkort hver måned eller noe

Det kommer en ny generasjon ca. hver 6-9 måned.

Det er alltid dyrt å kjøpe det beste og raskeste, derfor er det smartere å finne det beste forholdet mellom pris og ytelse ;)

Lenke til kommentar

Jeg er faktisk litt skuffet. I kantene kan en fortsatt tydelig se at figuren er bygd opp av polygoner. Jeg tror de bruker 5k - 10k polygoner per figur (sammenlignbart med dagens spill), jeg hadde håpet på det dobbelte. Men hvis figurene blir veldig godt animert skal jeg ikke klage.

Det som skuffer meg mer, er at brettene ser ut til å bli for det meste statiske. Jeg vil kunne sprenge hull i vegger og slikt, som i Red Faction (ikke at jeg egentlig har spilt det). Jeg ville vært mer enn fornøyd med grafikk som UT2003, hvis en bare kunne hatt en mer dynamisk spillverden.

Endret av EasyRaider
Lenke til kommentar
Uansett så er det veldig imponerende! Man må oppgradere PC'n hvert år hvis man skal følge med i utviklingen og kunne spille de nyeste spilla. Slik har det alltid vært. Har man ikke råd, ja det er noe annet.

Feil, 9700 Pro holder til og med i dagens spill og ble lansert for to og et halvt år siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...