Pusern Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Viasat har nå lagt om kodesystem og oppgradert programvaren på min Thompson dekoder. Problemet er at nå er den helt ubrukelig. Det å skifte kanal tar mellom 6 -8 sekunder, noe som er helt forkastelig. Menysystemet med forhåndsvisning er også gjort nesten ubrukelig. Hvordan går det ann? Og i tilegg kalle det en oppgradering. Hvis det er flere med Viasat abb. så ville jeg satt pris på å høre fra dere, hva slags erfaringer dere sitter inne med. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 [...]hva slags erfaringer dere sitter inne med. 14.09.03: Knuste parabolen til naboen som forstyrret mine signaler. 2000 i bot og to dager på glattcelle. 06.10.03: Lynet slo ned i parabolen. Ble sinna og tok naboens fungerende parabol. En dag i kasjotten. 24.12.03: Etter at Julenissen hadde vært hos meg, gjennomskuet jeg ham, og tok gavene som han skulle levere til naboen. Parabol med Viasat abb. blant annet. 3000 for tort og svie samt natten i kasjotten. Ja, dette er min humor per 00:46! Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 [...]hva slags erfaringer dere sitter inne med. 14.09.03: Knuste parabolen til naboen som forstyrret mine signaler. 2000 i bot og to dager på glattcelle. 06.10.03: Lynet slo ned i parabolen. Ble sinna og tok naboens fungerende parabol. En dag i kasjotten. 24.12.03: Etter at Julenissen hadde vært hos meg, gjennomskuet jeg ham, og tok gavene som han skulle levere til naboen. Parabol med Viasat abb. blant annet. 3000 for tort og svie samt natten i kasjotten. Ja, dette er min humor per 00:46! litt ampert forhold til naboen? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 [...]hva slags erfaringer dere sitter inne med. 14.09.03: Knuste parabolen til naboen som forstyrret mine signaler. 2000 i bot og to dager på glattcelle. 06.10.03: Lynet slo ned i parabolen. Ble sinna og tok naboens fungerende parabol. En dag i kasjotten. 24.12.03: Etter at Julenissen hadde vært hos meg, gjennomskuet jeg ham, og tok gavene som han skulle levere til naboen. Parabol med Viasat abb. blant annet. 3000 for tort og svie samt natten i kasjotten. Ja, dette er min humor per 00:46! LOL Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Problemet er at jeg ikke har postet under kategorien humor, så vennligst... Det kan jo ikke bare være meg som har fått det sånn? Orker F*** meg ikke å se på Tv lenger. Har skrevet et brev til Viasat der jeg sier klart ifra hva jeg mener, men regner nesten ikke med noen responds. Men men, hveim veit. Lenke til kommentar
Kris89 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Viasat har nå lagt om kodesystem og oppgradert programvaren på min Thompson dekoder. Problemet er at nå er den helt ubrukelig. Det å skifte kanal tar mellom 6 -8 sekunder, noe som er helt forkastelig. Menysystemet med forhåndsvisning er også gjort nesten ubrukelig. Hvordan går det ann? Og i tilegg kalle det en oppgradering. Hvis det er flere med Viasat abb. så ville jeg satt pris på å høre fra dere, hva slags erfaringer dere sitter inne med. Har fått oppgradert jeg også. det var ikke akkurat noen oppgradering, som du sier. Er akkurat som du beskriver det i posten din. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 ja jeg har samme problem som trådstarter det er helt forjævligt! og Cinema 3 funker ikke! har du fått det nye kortet? lurer på om det kan hjelpe ellers må vi vurdere canal digital (går glipp av alle TV3 osv da:() Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Canal Digital er ikke det spor bedre, så vet du det. Elendig kundebehandling, og det sier jeg ikke som kunde, men som tidligere ansatt. Ja, faktisk. Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Har ikke fått det nye kortet enda, men det spørs vell om det hjelper. Får ikke noe svar på mailen heller. Gir dem noen dager til. Lenke til kommentar
Horror Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Har ikke fått det nye kortet enda, men det spørs vell om det hjelper. Får ikke noe svar på mailen heller. Gir dem noen dager til. Det hjelper litt, med det nye kortet. Men blir ikke helt som før, dessuten så hender det at kanalen låser seg (TV3 eller ZTV) og da er det umulig å bytte kanal, må trykke exit eller slå av og på dekoder. Enkelte ganger kan jeg heller ikke slå av dekoder, så jeg må dra ut kontakten. Strøkene greier, og pirat kort er allerede klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå