j0rn Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Er det noen butikker som selger gamecube med zelda for en billig penge? har sett spaceworld har hatt det før... Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Ja, alle selger GameCube, med ekstra disc. Det kjøpte jeg Lenke til kommentar
Cinemarxism Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hva slags zelda er det snakk om? Finnes gamecube bundle med Zelda: The Wind Waker, og bundle med Zelda: Collectors edition.. (Vet ikke om collectors edition kun kan fås gjennom mario kart : double dash bundelen) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Spaceworld har tibud nå: 799,- for GC med zelda bonusdisc, det er nesten like mye som et spill det Lenke til kommentar
abjerck Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 oi det har eg lyst å kjøpe. Har du adresse til webutikk med det tillbudet ? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 oi det har eg lyst å kjøpe. Har du adresse til webutikk med det tillbudet ? Elkjøp har maskinen til 795,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå