Stig_W Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jepp, har testa Pirates 2 og må si at det er fremdeles ganske morro, men man ser at spill har utviklet seg en del de siste årene. Spillet er freeware og kan fritt og lovlig lastes ned fre www.the-underdogs.org Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Den gamle versjonen av pirates! til pc (windows XP) var det jeg var ute etter noen som vet hvor man kan få tak i den ?? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 hva med å lese gjennom hva som har stått her? det kom først til Commodore 64 og Amiga. derfor kan det brukes en emulator for å kjøre dette senere (1993) kom det en versjon til windows (og mac vel, vet ikke helt hvordan det der er) der de fikset en del av de mange bugene fra de gamle versjonene. og den funker nok dårlig til en PC med windows XP. hvis du vil ha det kan du gjøre som stig_w sier over her. det er en litt modifisert versjon av Pirates!. og derfor gratis og. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Tviler så veldig på at den modifiserte versjonen av Pirates! er så veldig lovlig heller - da den benytter seg av copyrighted materiale - både i form av kode og navn. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Den offisielle traileren til Pirates! ble sluppet samtidig som den offisielle siten, da som en playable movie i en liten box på siden, nå er den tilgjengelig for download i større format hos blandt andre Fileplanet, 3DGamers og Worthplaying i følge BluesNews.com. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hmmm. Her må det lastes ned... Lenke til kommentar
proxymus safiron Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 eller så kan du jo laste ned mac-versjonen (hvis du har mac da:p ) unskyld att jeg sier det men HVOR FANT du den DRIIITRÅE bilde hen????!!!!?!?!? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Dette ser ut til å bli bra ! Gleder meg allerede Noen som vet om det finnes en demo-versjon av spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå