CFD Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Er det ikke lov og fantasere litt her da. Synes det kan være en god ide jeg ,men om det er realistisk er en annen sak ,men det ville blitt kult med 256ram på et gf4ti4600. Da kunne vi ha sett hva kortet er godt for. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 det hadde jo vert sinnsykt kult da.. bare tenk deg at du kunne velga og vraka i grafikkhovedkort gpu ram osv osv... til skjermkortet ditt! Da hadde vi nok fått det vi ville ha, det blir jo nesten som at dagens skjermkort er pakkeløsninger Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Selve KORTET (chipset) hadde blitt for fort utdatert, om sånn bygg-selv-skjermkort-ting var mulig. Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Quote: On 2002-02-20 17:52, Yngvejos skrev:På matrox mill. g200 kunne du oppgradere fra 8mb til 16 mb Jeg har oppgraderte jeg......er like elendig, bare sier i fra (hvis noen ENDA har det...)...IKKE GJØR DET, det koster deg sjorta og blir ikke hakket bedre......... Lenke til kommentar
argon264 Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Quote: On 2002-02-18 21:58, CFD skrev:Man skal være stødig på handa om man skal lodde riktig , men de skal jo gå. Hoho. Du får ikke til å lodde slike ting med bolt. Under produksjon av slik elektronikk benyttes det forskjellige teknikker, men de innebærer nok ikke manuell lodding. Ei heller maskinelle loddebolter. Gjør et kjapt google søk på "wave soldering" og "reflow soldering" så får du en pekepinn :smile: Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Vel... ingenting er umulig! Hvorfor skulle ikke noen kunne bygge seg et eget skjermkort, dersom de kunne fått tak i komponentene selvsagt? Det er fullt mulig... jeg husker for et par år tilbake; en kar bygde seg et lydkort, 100% SB kompatibelt... samme sak. Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 noe som hadd hvert mere akkutuellt var om DU fikk velge hvor raske minnebrikker og div andre komponenter du villa ha på det og en fabrikk lagde til deg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå