Annika Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hej....jeg har lagt et par billeder fra koncerter ud på min hjemmeside....taget med min d70'er....så kan i jo kigge lidt . Jeg ved de ikke er store, men mig og computere...... www.annika78.webbyen.dk tryk: d70 Mange hilsner Annika Lenke til kommentar
vvizard Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Synes du klarte deg godt jeg, hvis dette var første konserten du fotograferte med det nye kameraet. Stå på Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hei Annika. En av ti som skriver på disse sidene at han/hun vil "legge ut bilder" eller fortelle om erfaringene etter et kamerakjøp de har blitt anbefalt gjør det. Det er hyggelig å se at du er et respektabelt unntak. Jeg får nyte dine bilder i påvente av at min bestilte D70 blir levert..... Lenke til kommentar
Annika Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Mange tak Jeg gør mit bedste....og bliver ved til min d70'er er slidt i stumper og stykker Lenke til kommentar
vvizard Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Apropo slite i stykker. Noen av dere som vet forventet levetid for D70? Altså hvor mange ganger lukkermekanismen klarer før den normalt sett dør? På ett dediert Canon EOS forum jeg frekventerer, så har det vist seg at EOS 10D sin lukkermekanisme i snitt dør etter ca 20.000-25.000 eksponeringer. Noen har klart den til 50.000, noen enda lenger, og noen ikke fullt så langt som 20.000. EOS 300D er forventet å leve litt kortere enn en 10D igjen, og D70 har jeg ikke hørt noe om. Noen av dere som har gjort noe research på det før dere bestillte? Jeg er bare nysgjerrig, for jeg synes 20-25 tusen forholdsvis lavt. Neppe noen big deal, for det tar meg nok godt over ett år å slite ut lukkermekanismen, og den koster ikke all verden å få byttet.. Men allikevel, 25.000 er ikke mye :/ Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Sikker på at du ikke bommer med en null? Altså 250 000? Sto 150 000 om 300d et sted så jeg. Jeg har allerede tatt 3400 bilder med min 300d, så jeg håper ikke det ryker snart... Endret 24. mai 2004 av G2Petter Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Syntes dette var bra jeg, Annika. Og takk for at du faktisk la ut bildene som du sa du skulle gjøre. De færreste gjør det :-) Som sagt, veldig bra... spesielt til å være første gang du tar bilder under litt vanskelige forhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå