Fiskebob Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Sikkert feil sted å poste dette spørsmålet, men jeg fant ingen andre steder. Jeg har en canon BJC 6100 printer som har problemer med å trekke arkene i i printer når den skal skrive. Er det noe jeg kan gjøre selv for å fikse dette??? Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg sjekket ut produktåret. den er 4-5 år gammel. Mitt råd er at du kaster den. Jeg hadde en HP 840C. Den havnet i containeren hos elkjøp da den gikk tom for blekk. Det lønner seg ikke å reparere eller kjøpe blekk til en så gammel HP. Ville kostet meg 800 kr. Det lønner seg ikke å reparere din sin printer heller. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Er det noe jeg kan gjøre selv for å fikse dette??? Du kan eventuelt prøve å rense hjulene som trekker papir med teknisk sprit (blå isotropanol eller lignende). det pleier å samle seg endel støv på disse hjulene og det kan gjøre at printeren vil få problemer med å trekke papir. hvis ikke dette fungerer vil jeg anbefale rådet til Foxtrot; bytt ut printer men ikke fall for å kjøpe en "billig-printer". Lenke til kommentar
Opus Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Flytte til "Fotoskrivere, utskrifter, papirkopier" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå