Cerb Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hei I går mekka eg partisjon av min 160gb Maxtor disk med partition magic. Partisjons størrelsen er 98 gb. Etterpå att den var mekka så heiv eg innpå ca 10 gb med filer. Nå når eg prøver å hive inn ein DVD på HDDen på ca 4.4 gb så kommer det ein feilmelding der det står att det ikkje er nok diskplass igjen på harddisken, noe som er rimelig feil siden eg har kun brukt 10 gb av 98. Så eg lurte på om noe kan fortelle meg ka i all verden som er gale her? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Sjekk på Min Datamaskin at den virkelig er på 98GB Lenke til kommentar
Cerb Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Joda den står som 98 gb på min datamaskin Lenke til kommentar
Cerb Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 ingen som har peiling ? Lenke til kommentar
[BZ]cy_demon Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 formater på nytt. bruk formateringen i windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå