ManagHead Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 I dag har jeg lakt inn ordre på microplex på forskjellige ting jeg skal ha derfra Har ellers ikke fått gjort så mye siden sist Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Okey, her er endelig en update Har lakket et lag til + at jeg har lakkert det som skal være blått på topp og bunnplate. Lar bildene tale for seg selv: Dette er topp og bunnplatene, som dere ser er ikke alt lakkert, det er fordi at de skal være røde på den andre siden. Nå, hva syns dere? Kan nevne at i den pakken jeg bestilte fra microplex så ligger det to stk vifter på 119cm3/time og en SLK900A Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Har farden reagert på noe under der hvor hovedkortet skal sitte eller ser det bare sånn ut på bildet? Ellers så det jo nais ut! Stå på! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Har farden reagert på noe under der hvor hovedkortet skal sitte eller ser det bare sånn ut på bildet? Ellers så det jo nais ut! Stå på! Det er bare bildene som er falske ja Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Frekk farge! Blir det "Ferrari-rød" på utsiden? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Update Har farget alt som skal være blått nå, og regner med å være ferdig med det! Skal begynne med rødt etter hvert. Har tatt noen flere bilder: Her er da jeg i aksjon Dette er på innsinden av platen som blir "bak" kabinettet. Det som ikke er lakkert nå skal bli rødt! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Frekk farge! Blir det "Ferrari-rød" på utsiden? Tja, det blir en slags rødfarge ihvertfall, purpurrød Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Mulig jeg maser nå, men er det ingen som har noe å si om dette? Skjønner at dette ikke er i nærheten så bra som de andre workloggene, slike som Snekker'n sin og sånt. Men er det ingen som har noen komentarer? Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg synes dette ser dritfett ut! Har though ingen forslag. Bortsett fra at du må legge kunstnersiden til og lage skikkelige porche-merker til kabinettet. Evt bare ha nydelig polert knall rød! Du gjør en god jobb, stå på! Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Tja, ikke annet enn det vanlige: ser bra ut, lykke til videre, stå på . Ikke mist motet hvis det går tregt med tilbakemeldinger, noen ganger er det rett å slett ikke så mye å si . Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Synes det blir bra Du må bare få vist oss den rødfargen nå så blir det bra Lenke til kommentar
majuz Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 fet.. skal gjør det samme med mitt bare svart Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Rødfargen får dere forhåpentligvis se før helgen Hvis det blir vær til det så blir det vel litt lakkering i morgen. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Dette blir sikker sexy gleder meg til og se resten Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Håper du får en fin purpur farge for det kan faktisk være ganske pent Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg har lakket et lag rødt, tatt bilder og, men jeg har noen problemer med å få dem ut på internett. Skal få det til i løpet av dagen Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Jeg har lakket et lag rødt, tatt bilder og, men jeg har noen problemer med å få dem ut på internett. Skal få det til i løpet av dagen Tips ! www.uploadit.org (gratis hosting av inntil 20 bilder, med direkte url ) Endret 29. mai 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå