Gå til innhold

Qtek8080

Anbefalte innlegg

morn folkens...

Jeg holder på å skal kjøpe meg en telefon også lurer jeg på hvilke jeg bør velge av Qtek8080 eller Sony Eriksson P900... Trenger noen tips:)

Har hørt at Qtek har en del bra funksjoner, men ikke er så bra som telefon!!!??

mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uten tvil p900 :thumbup:

Den er den beste telefonen av de to. helt klart.

Helt enig her, hadde definitivt gått for P900 av disse to telefonene. Har hatt Qtek 7070 og den har en tendens til å "henge" seg veldig mye og er treg, kan hende dette er fikset på Qtek 8080... Men uansett så tror jeg nesten at P900 vinner på de fleste ounkter her ja :yes: Gå for den! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Helt enig her, hadde definitivt gått for P900 av disse to telefonene. Har hatt Qtek 7070 og den har en tendens til å "henge" seg veldig mye og er treg, kan hende dette er fikset på Qtek 8080...

Grunnen til dette var blant annet at produsenten hadde gitt telefonen for lite minne å jobbe med. Dette er kjent med PPC modeller at dersom de har for lite minne til å alokere til program bruk så vil den jobbe tregere.

I følge Dangaard var det også en feil ROM versjon i de modeller som kom under 7070. Dette var nå forberdet.

MIn 2020 har fungert smertefritt siden tirsdag i forrige uke.

Lenke til kommentar

Hadde en 7070, den var bra de første dagene, etter en del bruk, at man hadde tatt noen bilder, lagt inn noen programmer så ble telefonen utrolig treg...

Den hadde også dårlig design (den så fin ut i mine øyne alltså) men knappene var dårlige skjermen ble fort ripete, baksiden var heller ekkel, og batteriet var en del av baksiden, i steden for ett mindre batteri med ett deksel..

Ellers var telefonen veldig bra, mye goods.

Er 8080'en raskere og mer stabil, samt bedre design/kvalitet er det en drømmetelefon :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...