vannmelonen Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg lurer på om det er slik at alle kamerastativer passer alle kameraene, så jeg bare kan kaste meg på et hvilket-som-helst et, og det gå fint? Noe spesielt jeg bør tenke på ved kjøp av er (ganske rimelig) stativ? Har aldri eid noe slikt tidligere.. Vannmelonen Lenke til kommentar
olemm Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 De aller fleste kameraer har et standard skruehull til stativ - har ikke sjøl vært borti noen uten. Har begrenset erfaring med stativ, men har et uten vater noe som irriterer meg årntlig, så det kan være en idé. For min del er det også slik at jo mindre jo bedre, akkurat nå har jeg et stort, høyt stativ med sveiv og roterbart hode (eller hva det kalles..) og egen veske og greier, og det har jeg aldri med når jeg trenger det. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg har et stort med sveiv og sånn. Er egentlig et videokamera stativ. Og et bittelite som jeg kan ha i lommen. Det lille er greit å bruke med selvutløser. Skruefestet er standard. MVH Øyvind Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg har ikke kjøpt stativ selv ennå, hadde vært artig å høre erfaringer/meninger om dette temaet fra andre på forumet (hvis da ikke en moderator sparker denne tråden over til "Objektiver, filtre, blitz og utstyr" hvor det kanskje objektivt sett hører hjemme.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå