bobbo^ Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Har et fint trådløst tastatur som etter en formatering (og installering av nyeste drivere) ikke vil passe på snarveiene. trykker jeg på "mute" så kommer f-tastklås på. slik er det med alle knappene. De har funksjonene til andre knapper. Har reinstallert gamle drivere oppå, men.... Noen tips? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Er du sikker på at du har riktig driver? Er det den som fulgte med tastaturet som du bruker eller har du lastet ned en annen fra internett? Det kan jo også hende at tastaturet ditt har en eller annen feil, og du bare må bytte det. Lenke til kommentar
bobbo^ Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Det virka først. med cd-drever. Så installerte jeg windows på ny (full formatering) og så installerte jeg med den nyeste driveren på siden deres. Så var helvetet løs! Så har jeg avinstallert den jeg hdde og installert den fra cd-en... Er det da at tastaturet er fucka? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hvis det virka bra først med drivern som var på cd'n så tror jeg at du bare lasta ned feil driver fra internett. Logitech har mange tastaturer som ligner på hverandre, sjekk at du laster ned riktig. Se på navni stedet for bilde når du velger sitt tastatur på hjemme sia dems. Siden det funka første gangen så burde tastaturet være ok. Prøv å laste ned driverne på nytt da. Men funker det bra igjen med driverne fra cd'n? Lenke til kommentar
bobbo^ Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Eh... har prøvd den driveren på cd'en...vet jeg tok rett driver på nettet Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Eh... har prøvd den driveren på cd'en...vet jeg tok rett driver på nettet du har tatt riktig da logitech sine drivere ikke skifter selv om du bruker annet tastatur Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Er ikkje alltid at dei nyaste drivarane er best. Eg bruker Logitech tastaturet mitt utan drivarar. Funker fint det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå