Gå til innhold

Hjemmekino VS Data!

Anbefalte innlegg

HER har vi noe som helst ikke burde eksistert. En kompis av meg (heavy hk nerd deluxe) har laget den tråden, hvor han mener at hk er bedre en data! Hva gjør vi med slikt. Bli med og slakt denne fyren! :thumbup: , og si klart i fra om hva som er det mest underholdene, beste, kuleste osv mediet. hk eller data.

Siden jeg ikke kan lage en POLL, gjør jeg det slik.

Stemmer du på data, skriv tallet "1" i din post, og post. Skriv gjerne på en begrunnelse.

Det samme gjelder hvis du velger "2", altså alternativet for hk..

Og folkens, pass på å få med litt dritt om hk i samme slengen som dere poster :yes: , men som vår motstander sier, sier jeg også. Bruk et noen lunde sivilisert språkbruk!

Alle pc entusiaster, trå til, gi klar beskjed om hva som er best!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker begge dela jeg.

Har desverre ikke no ordentlig hjemmekino. Kunn surund og TV, med data kobla til TV.

Jeg digger data, og jeg digger film. Så for meg så er det begge. Jeg bruker egentlig datan mest til å se film fra, men på TVn da, private hjemme filmer selvsakt.

Hadde vert drit kult med et egent stort rom med en konge prosjektor og det fete surund anlegget.

Lenke til kommentar
Hadde vert drit kult med et egent stort rom med en konge prosjektor og det fete surund anlegget.

Noe av det samme som jeg har planlagt å gjøre så fort noen møbler fra stua skal flyttes bort (bor så og si alene i et hus og er bare 15 (snart 16..), så jeg har ikke råd til prosjektoer eller konge anlegg).

Har TV (28") og Logitech Z-680, så det blir verken fett anlegg eller fet prosjektor, men det blir nok en fin opplevelse allikevel når jeg får satt det opp :):yes:

Ontopic:

En blanding for øyeblikket, ser film/serier ganske ofte og bruker PCen mye. :ermm:

Lenke til kommentar

Du mener akkurat som kompisen min har? Halve hybelen hans (40 kvadrat) er sofaseksjon med svindyr prosjektør og 90" lerret på langveggen. 7.1 høytalere rundt om kring. Fyren tjener mye penger da. Han er PC-freak også. Kan ha begge deler :)

Lenke til kommentar

Den kompisen din hadde da veldig mye bedre utstyr enn meg, men ja, noe slikt.

Tenkte jeg skulle henge opp noen filmplakater også (Bl.a The Matrix, Finding Nemo og Blade II). Om noen vil ha bilder, så kan jeg vel skaffe noen. Noen som vil ha? :) Reolen skal flyttes til helga :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...