jonni_70 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hei jeg skulle ta ut sjerm korte også kom jeg borti korte med skrujernet. Jeg ser en liten skrape på en liten ting som stikker litt ut. Når jeg tar på pcen er det ikke noe galt som kjer. Fynker korte? Er det noen måte og kjekke at korte ikke er ødelakt? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) tjaa, hvis det ikke skjer noe så burde det jo funke uten problem. Du kan jo prøve å kjøre i gang et spill eller no EDIT: post 100 Endret 23. mai 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
TDK Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hvis kortet funker er det neppe noe galt med det... Hvis det bare ble en ripe så kan det vel ikke være skadelig... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 det er vanligvis slik at enten funker det, eller så funker det ikke Lenke til kommentar
jonni_70 Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Ja det ser ut som det fynker helt fint. Det var noen på en bitte liten del som ble skrapt opp. Tror dere jeg kan lodde den på litt. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 vist det faktisk fungerer ville ikke jeg prøvd å lodde noe på det igjen ikke prøv å reparer noe som ikke er ødelagt.. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Her kommer PandaMartin med meget vise ord. Mang en komputer-entusiast som kjenner de ordene der alt for godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå