Zepticon Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Har vurdert å kjøpe dette kabinettet fra Raidmax, og lurte på hvilke muligheter jeg hadde for å montere vifter, og hvilke jeg skulle bruke (følger noen med?) Jeg hadde tenkt på en transparent med blåt lys i vinduet, men bortsett fra det har jeg ikke peiling. Er det noen andre plasser jeg kan plasere noen bortsett fra plassen bak. (vil helst ikke skjære særlig mye i kabinettet, men ser ikke bort fra at jeg må gjøre dette...) Hadde vært kjekt med noen tips her... Lenke til kommentar
Zimyc Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) på microplex står det at det følger med en transparent vifte i døren da. Du kan jo for eksempel sette leds i den isteden for og kjøpe ny vifte. Edit: Leif Endret 23. mai 2004 av Zimyc Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Du kan jo for eksempel sette leds i den isteden for og kjøpe ny vifte. Hvordan fikser jeg det da? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 først kjøper du noe liknende dette , kommer ann på hvilken farge du skal ha. Også bare fester du den på den viften du allerede har i kabinett døren (skal følge med ifølge linken du oppga. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Ikke for å være negativ, men jeg tror jeg ville valgt et kabinett som ikke var ferdig modda + at det burde ha bedre mulighet for luftgjennomstrømning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå