A.J Green Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg har et standard dell hovedkort no intel shit. Men har funnet ut at skjermkortet ikke duger til mer enn cs Så når HL2 kjem må jeg gjøre meg klar med nytt skjermkort... Hvilket blir ikke no problem. men trenger jeg et nytt hovedkort får å ha et nytt skjermkort? altså nyere enn 9800PRO osv... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Nå må du huske at det er ikke bare og bytte hk. Du må sikkert ha ny ram og kanskje en nye cpu... Det flesker fort på seg. Edit: litt lettere og hvite hva du trenger hvis du skriver vilken dell model du har? kanskje du ikke trenger å bytte hk... Endret 23. mai 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) jeg er klar over at andre ting muligens må oppgraderes, må ha ny PSU iallefall. Men er det slik at et HK ikke kan støtte AGP 8* osv? har en dell dimension 4400... gud jeg må jo egnetlig ha ny PC jeg Endret 23. mai 2004 av ericthelord Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Ta dette i betraktning før du kjøper nytt skjermkort: - Brikkesett som hovedkortet baseres på - Fysisk plass i kabinettet Ellers bør du informere oss om resterende maskinvare før du spør. Raden 9800 Pro og bedre kan fort bli unødvendig hvis du ikke har rask nok prosessor og nok minne. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Det er mottatt. Blir nok til at jeg kjører på med noen sommerjobber og kjøper ny pc... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå