tommmy Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 jeg har ett sapphire radeon 9600xt 256mb kort. og når jeg går gjennom røyk detter fps'en min ned til 30 ol. er dette vanli? jeg trodde kortet mitt var værtfall bra nok til det. jeg har stillt smoke til medium kvalitet men det skjer uansett. dette er i 1.6 Lenke til kommentar
eQunix Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Bruk søkefunskjon du har allerede opprettet en Offsiel tråd om dette Her! mvh eQunix Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 fant ikke akkurat svar på mitt spm. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Det går vel ann å sette smoke greia på dårligst kvalitet på option. option--> advanced (?)---> smoke----> så fikser du det. Se om det går. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Det går vel ann å sette smoke greia på dårligst kvalitet på option. option--> advanced (?)---> smoke----> så fikser du det. Skal ikke være nødvendig med det kortet...... HVilken cpu og hvor mye minne har du? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Counter-strike hater ATI-Radeon kort, og yter naturlig mye dårligere med de. Du får nok bare bite det i det. Ellers så kan det være andre instillinger som ikke er helt korrekte, men det vet jeg ingenting spesifikt om. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Det går vel ann å sette smoke greia på dårligst kvalitet på option. option--> advanced (?)---> smoke----> så fikser du det. Skal ikke være nødvendig med det kortet...... HVilken cpu og hvor mye minne har du? Se specsa som står i profilen? Lenke til kommentar
Tom80 Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 har r9800pro.. hadde så sinnykt fps drop jeg også.. spec P42.4ghz 768ddr2700ram så bytta jeg til amd xp3200 og 512ddr3200 ( shuttle sn45g ) nå får jeg ikke fps drop i smoke, skjønner ikke helt hvorfor. Men som sakt så er ikke ati det beste for cs.. men når csS kommer så blir nok ati bedre trur jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå