Gå til innhold

Halo, bedre en Far Cry?!

Anbefalte innlegg

Har en kompis her, som mener at halo har bedre grafikk motor enn Far Cry. Og at Halo grafikken er MYE bedre enn Far Cry grafikken. Hva er galt? Far Cry har jo mye bedre grafikk, har det ikke? MYE bedre også!!

Hva mener dere?

(PS! Nesten litt dum post, svaret er vel ganske åpenlyst, mener iallfall jeg.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje han burde oppgradere maskinen slik at han kan se Far Cry i all sin prakt :p

Det er vel kanskje der det ligger, og mannen er jo ikke halvblind. Tror man kan oppgradere til helt blind. Er ikke så slett og se pen grafikk med hvit stokk vet du ;)

Lenke til kommentar
Har en kompis her, som mener at halo har bedre grafikk motor enn Far Cry. Og at Halo grafikken er MYE bedre enn Far Cry grafikken. Hva er galt? Far Cry har jo mye bedre grafikk, har det ikke? MYE bedre også!!

Hva mener dere?

(PS! Nesten litt dum post, svaret er vel ganske åpenlyst, mener iallfall jeg.)

Slapp av, jeg vet om mange slike folk!

De sier det enten fordi at de har elendige rass-PC`er eller at de har en PS2 eller X-BOX!

Ingen av disse konsollene er dårlige, men PC har jo seff bedre grafikk på nesten ALLE spill!

Kanskje kompisen din HAR en bra PC, men kanskje ikke vet at det går an å gjøre noe med oppløsningen (hva er det? :p )

Hils kompisen din å si at...MeTa][iC sa lykke til med DOOM 2 og alle de andre spillene han sikkert spiller! :thumbup:

EDIT: Hvis du ikke skjønte helt hva jeg mente, var det: Far Cry is best, Halo is all the rest!

(sier ikke at HaLo ikke er bra! mener bare at Far Cry er på nesten alle spill-testeres topp 5 liste når det gjelder grafikk!)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...