Stian89 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Har en kompis her, som mener at halo har bedre grafikk motor enn Far Cry. Og at Halo grafikken er MYE bedre enn Far Cry grafikken. Hva er galt? Far Cry har jo mye bedre grafikk, har det ikke? MYE bedre også!! Hva mener dere? (PS! Nesten litt dum post, svaret er vel ganske åpenlyst, mener iallfall jeg.) Lenke til kommentar
insider Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg synes det motsatte. Far Cry har helt klart bedre grafikk en Halo ! Halo sin er også mye simpere. Lenke til kommentar
goggys Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Du bør kansje be kamerate din om å skaffe seg briller, for han er tydelgivis halvblind Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Ja, burde kanskje vurdere briller, hehe....neida, chill jørgen... Far Cry er best... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Kanskje han burde oppgradere maskinen slik at han kan se Far Cry i all sin prakt Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Kanskje han burde oppgradere maskinen slik at han kan se Far Cry i all sin prakt Det er vel kanskje der det ligger, og mannen er jo ikke halvblind. Tror man kan oppgradere til helt blind. Er ikke så slett og se pen grafikk med hvit stokk vet du Lenke til kommentar
MorenDin Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Far Cry vinner på grafikken... men co-op på Halo er mye bedre Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Far Cry vinner på grafikken... men co-op på Halo er mye bedre Det kan hende at coop på halo er best. Men glem ikke hva tråden dreier seg om. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 FC har jo en overlegent mye bedre grafikkmotor enn Halo. Likevel føles Halo hundre ganger mer "solid" enn Far Cry. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Både grafikken og fysikken i Far Cry er vel et par hakk over Halo, men vil likevel påstå at Halo har et bedre gameplay. At gameplayet er bedre i Halo er bare min subjektive mening. Lenke til kommentar
notorled Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 som sakt tidligere, halo har en simpel grafikk. etter 2 timer på en 32" widescreen SVIR det i øya Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Har en kompis her, som mener at halo har bedre grafikk motor enn Far Cry. Og at Halo grafikken er MYE bedre enn Far Cry grafikken. Hva er galt? Far Cry har jo mye bedre grafikk, har det ikke? MYE bedre også!! Hva mener dere? (PS! Nesten litt dum post, svaret er vel ganske åpenlyst, mener iallfall jeg.) Slapp av, jeg vet om mange slike folk! De sier det enten fordi at de har elendige rass-PC`er eller at de har en PS2 eller X-BOX! Ingen av disse konsollene er dårlige, men PC har jo seff bedre grafikk på nesten ALLE spill! Kanskje kompisen din HAR en bra PC, men kanskje ikke vet at det går an å gjøre noe med oppløsningen (hva er det? ) Hils kompisen din å si at...MeTa][iC sa lykke til med DOOM 2 og alle de andre spillene han sikkert spiller! EDIT: Hvis du ikke skjønte helt hva jeg mente, var det: Far Cry is best, Halo is all the rest! (sier ikke at HaLo ikke er bra! mener bare at Far Cry er på nesten alle spill-testeres topp 5 liste når det gjelder grafikk!) Endret 27. mai 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Treat Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) farcry har det beste vi har av grafikkmotor på spill som er i salg nå Endret 27. mai 2004 av Treat Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Far Cry har blandt den beste grafikken til et spill ute i butikkene idag. Det sier seg selv. Men over til en litt annen sak, Halo har (mye) bedre gameplay og holdbarhet enn Far Cry. (Synes jeg iallefall) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå