Lord Hassan Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 hehe, jada har finni fram en gammel klassiker fra hylla nå. Tenkte å fyre opp litt jeg og en kamerat. Men da har vi et problem her, vi klarer ikke å få spillt nettverk. Har lagt til ipx protokollen, for husker at dette måtte gjøres. Og da kommer man inn i nettverks menyen. Man gjør ikke det uten denne protokollen. Da blir man bare kasta ut til hovedmenyen liksom. Så jeg vet at det funker sånn sett. Men problemet er da at når både jeg og kameraten min creater et game. Så ser ingen av oss gamet i lobbyen. Altså ingen for logga seg på den andre.. Hva er galt? Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 har prøvd mer i dag, har lagt til alle protokoller som er mulig, men funker fortsatt ikke. Er jo ikke noe galt med nettverket. Det funker helt tipp topp.. Ingen som har noen ideer her? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Føler med deg , har slitt med samme problemet sjølv. Trur aldri me fekk det til å virke 100% (berre 1 av oss som kunne hoste), men det gjekk. På Options og Network er det lista forskjellige NIC trur eg det var. Me skifta litt mellom dei til me fant ein kombinasjon som funka. Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 ja, det er alle de kombinasjonene som ser ut som ip adresser? Fyllte dere inn noe på de andre feltene som stod tomme? Men rart dem ikke har fiksa det ennå da, kommer jo fortsatt ut patcher til spillet. 1.006 kom nå i april Lenke til kommentar
medlem-42062 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 ja, det er alle de kombinasjonene som ser ut som ip adresser? Vi linka dette spillet på lan for 2-3Mnd siden. Mener å huske at det var Hexadesimale tall.. Vi brukte A.A.A.A alle sammen og da virka det ihvertfall.. Prøv;) Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Her fant jeg en diskusjon om dette emnet: http://www.tech-forums.net/computer/topic/6416.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå