Gå til innhold

Fin Bil


GSM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ååååå jeg hater sånne :ermm: første gangen jeg ble utsatt var da jeg skulle finn feilen på et bilde på tull.no, ble så skremt at jeg heiv meg ned på gulvet!tror faktisk jeg felte en tåre etterpå :laugh: måtte jo le også da :roll:

hva var det som gjorde det skummelt på tull.no bildet?...

Lenke til kommentar
ååååå jeg hater sånne :ermm: første gangen jeg ble utsatt var da jeg skulle finn feilen på et bilde på tull.no, ble så skremt at jeg heiv meg ned på gulvet!tror faktisk jeg felte en tåre etterpå :laugh: måtte jo le også da :roll:

Var det det se nøye på "bildet av en gang full av rot" bildet?

Lenke til kommentar

FY FAEN I H)/(#¤&%&&(%)¤(&)(&)/( så eg kvapp der... åh herregud, føler at hjertet slår fort, og det er gått noen minutter.. klokken er snart 12, eg sitter her i et mørkt rom med lyden skrudd opp.. herregud... og det verste er jo at eg ikke leste ka de andre hadde skrevet før jeg så filmen... :no: nei, vettuka, det var slemt..

Lenke til kommentar
ååååå jeg hater sånne :ermm: første gangen jeg ble utsatt var da jeg skulle finn feilen på et bilde på tull.no, ble så skremt at jeg heiv meg ned på gulvet!tror faktisk jeg felte en tåre etterpå :laugh: måtte jo le også da :roll:

Si meg hva som er feilen ved bilde... har studert bilde lenge nå... finner det ikke :blush:

Lenke til kommentar
Ikke morsom i det hele tatt... og til dere som har lyden høyt:

Hvor dum går det egentlig ann å bli? Når folk legger ut en link og sier "nb: ha lyden høyt" så er det ALLTID en slik film/bilde osv..

 

:thumbdown: humor

 

:thumbup: flott landskap

sannheten er at vi liker det.. korfor skulle ellers skrekkfilmer selge så bra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...