GSM Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Fin bil OBS! Ha lyden på Edit: En leif Endret 23. mai 2004 av GSM Lenke til kommentar
the animal Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Fin bilOBS! Ha lyden på Edit: En leif Lenke til kommentar
GSM Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 eg kvapp noe så inn i h#%¤# Hadde stereoen på full guffe Lenke til kommentar
the animal Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 fikk litt såne "The Ring" tanker av den saken jeg Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 DIN ************* *************** ********** (en million flere fy gloser) ***** idiot... JEG SKVATT!!!!!!!!! anbefales ikke for folk med hjerte problemer... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 ååååå jeg hater sånne første gangen jeg ble utsatt var da jeg skulle finn feilen på et bilde på tull.no, ble så skremt at jeg heiv meg ned på gulvet!tror faktisk jeg felte en tåre etterpå måtte jo le også da Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 ååååå jeg hater sånne første gangen jeg ble utsatt var da jeg skulle finn feilen på et bilde på tull.no, ble så skremt at jeg heiv meg ned på gulvet!tror faktisk jeg felte en tåre etterpå måtte jo le også da hva var det som gjorde det skummelt på tull.no bildet?... Lenke til kommentar
GSM Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 ååååå jeg hater sånne første gangen jeg ble utsatt var da jeg skulle finn feilen på et bilde på tull.no, ble så skremt at jeg heiv meg ned på gulvet!tror faktisk jeg felte en tåre etterpå måtte jo le også da Var det det se nøye på "bildet av en gang full av rot" bildet? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 den ligger på morsidene på tull.no!heter finn feilen!prøv selv! Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Haha den var sinnsykt bra! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 FY FAEN I H)/(#¤&%&&(%)¤(&)(&)/( så eg kvapp der... åh herregud, føler at hjertet slår fort, og det er gått noen minutter.. klokken er snart 12, eg sitter her i et mørkt rom med lyden skrudd opp.. herregud... og det verste er jo at eg ikke leste ka de andre hadde skrevet før jeg så filmen... nei, vettuka, det var slemt.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 /¤#(/(¤&"/&¤"/Q¤&"(¤!!!!!!!!! Helvete som jeg skvatt! (sender den rundt til alle på MSN nå) Lenke til kommentar
Laman Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Nå tør jeg ikke å se den. Hva er det som skjer? Vil ikke se den! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Altså, etter å ha lest andres kommentarer, bestemte jeg meg for å sitte fem meter fra PC-en, og veldig lav lyd. Da var den ikke skummel i det hele tatt :-) Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 ååååå jeg hater sånne første gangen jeg ble utsatt var da jeg skulle finn feilen på et bilde på tull.no, ble så skremt at jeg heiv meg ned på gulvet!tror faktisk jeg felte en tåre etterpå måtte jo le også da Si meg hva som er feilen ved bilde... har studert bilde lenge nå... finner det ikke Lenke til kommentar
Beisfjord Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hehe... Den var fint, skvatt til ja. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Ikke morsom i det hele tatt... og til dere som har lyden høyt: Hvor dum går det egentlig ann å bli? Når folk legger ut en link og sier "nb: ha lyden høyt" så er det ALLTID en slik film/bilde osv.. humor flott landskap Endret 24. mai 2004 av tigergutten Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Si meg hva som er feilen ved bilde... har studert bilde lenge nå... finner det ikke Det var litt rart!jeg vet ikke hvorfor du ikke ser feilen...skal ikke være vanskelig! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Ikke morsom i det hele tatt... og til dere som har lyden høyt:Hvor dum går det egentlig ann å bli? Når folk legger ut en link og sier "nb: ha lyden høyt" så er det ALLTID en slik film/bilde osv.. humor flott landskap sannheten er at vi liker det.. korfor skulle ellers skrekkfilmer selge så bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå