Gå til innhold

Skal ha noen Xbox saker

Hoax

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter USB adapter/overganger (2 stk) men finner dem bare i utenlandske webshops, noen som vet om det er å få kjøpt i norge

Vil gjerne ha tips om noen kule spill som så jeg kan få utvidet spillsamlingen litt. Jeg har nå:

Collin McRae 04

Halo

SoulCalibur II

Ninja Gaiden

Mortal Kombat - Deadly Alliance

Mafia

Project Gotham Raceing 2

Topspin

Hitman

Morrowind - Elder scrolls

Rallisport challange 2

Need for speed - Hot pursuit

Fikk kjøpt noe av en luring som sa han nøyde seg med å kopiere dem og selge orginalene til halv pris etterpå heh... Jaja + for meg det :D der gikk resten av lønna, blakk i 1 uke nå :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kult, Return to castle wolfentein og Rainbow six3 står på shoppinglisten etter nermere gransking av spillene :thumbup:

USB adapter - Utsolgt :hm: Men tusen takk for tipset :thumbs:

Edit: Svar på mail angående USB adaptere :D

Hei

Vi får inn flere forhåpentligvis i løpet av neste uke.

Med vennlig hilsen

Hammar Elektronikk

http://www.hammar.no

Endret av Hoax
Lenke til kommentar
hvis du liker FPS så er Return to castle wolfentein og Rainbow six3 et must.

IKKE KJØP Return to Castle Wolfenstein! DET dårligste spillet på XBOX jeg noen gang har prøvd. RainBow SIx3 med xbox live er seff et must. (hvis du ikke spiller det på PC da :p i clan)

Lenke til kommentar

:yes: Har hørt det skal være bra, får lese litt om det og se om jeg får testa det også. Takk for tips!

En ting jeg har glemt å liste opp i første post var Vifte, det er bare ei 70mm som står der orginalt eller? Kan jo bare kjøpe ei kraftig og stille vifte å sette på en Zalman Fanmate for å regulere RPM på den?

Har sett etter noen spill og fant "Tao Feng - Fist of the lotus" noen som har peiling på dette?

Endret av Hoax
Lenke til kommentar

Rainbow Six 3 er et must ja. Du må jo like "tactical shooters" selvfølgelig, men det er så gøy :devil:

Star Wars - Knights of the old Repiblic er vanvittig fett rollespill, så likte du Morrowind må du teste dette. Ikke så "fritt" som Morrowind, men likevel bedre, synes nå jeg.

Amped 2 er skikkelig kult snowboard-spill. Hvis du synes 1080 på N64 var fetere enn SSX så er dette absolutt noe for deg.

:thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ratt og pedal sett trenger ofte drivere, må nok vente til windows XP embedded version kommer til Xbox så funker det nok glatt. Jeg skal bare bruke keyboard og mus, men kan prøve logitech MOMO settet mitt bare for å ha gjort det.

(Håper USB keboard funker med amiga emulatoren :) )

Lenke til kommentar

Magnus - Jeg synes Tao Feng - Fist of the lotus funket ganske bra, mange triks og de fleste avleverte raske slag og spark, kameraføringen kunne være litt virrete innimellom, men det gikk bra. Det som var litt teit var at det ikke ble oppdelt i omganger på survival eller hva det nå het

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...