Gå til innhold

Anbefalte innlegg

eg har tenkt å kjøpe meg ny data og så lure eg på om denne her takler alle nye spill og di som kommer i nermeste framtid...

Eksklusivt Chieftec tower med solid strømforsyning og god plass.

*Intel PIV 2,8 ghz Prescott med 800 mhz buss 1 mb cache!

*Msi hovedkort med det lynraske og stabile Intel 875 chipsett!Med alt av finesser!

*Intel 10/100/1000 nettverk og Intel 5,1 lydkort med bra kvalitet og digital-ut.

*Firewire

* 2X Western Digital 120 gb lynraske og stabile serial-ata disker med 8 mb cache som er satt opp i Raid for maks ytelse!

*Ati Radeon 9600 ,kvalitetskort med hele 256mb minne!Med topp kvalitet på bilde og med støtte for Directx 9.Med vga,dvi og tv-utgang.

*2x 512 mb DDR 3200 orginalram som kjører i dual for maks ytelse!

*Nec 2500A 8X DVD brenner,lynrask og stabil.Dette er modellen over testvinner 1300A!

*Msi 52x cd-brenner!.DVD brenner og CD brenner kjører med hver sin kanal for rask kopiering.

*6 USB 2.0 med 2 ifront.

også lure eg på ka som e best av Intel Pentium 4 (800FSB) 3.4GHz Boxed og AMD 64 3200 (400FSB) til spilling??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville ikke kjøpt Prescott prossessor, og det lønner seg heller ikke å kjøpe 9600 med 256 mb ram.

ikke kjøp prescott for at den har dårligere ytelse og gir fra seg mye mere varme en northwood, sats på en northwood.

9600 med 128 ram er vell et bedre kjøp, for at rammen er så treig at det nesten ikke er noe vits

Amd 64 3200+ er bedre i spilling ja

Edit : glemte å skrive at du burde heller kjøpe et 9800 pro, men pass på at du får et med 256 buss, hvis du vil ha det aller beste kjøp RX800XT PE, men det er dyrt

:p

Endret av Shade22
Lenke til kommentar

9600 takler nok ikke de nyeste spillene som kommer like bra som 9800-serien og X800-serien, samt 6800-Serien!

Orginal RAM? Du mener "No-Name"? I såfall så er Corsair et mye bedre valg!

Hva skal du med 2 brennere? DVD-Brenneren tar CDer også!

Som de to andre sier, Prescott er dårligere enn Northwood.

også lure eg på ka som e best av Intel Pentium 4 (800FSB) 3.4GHz Boxed og AMD 64 3200 (400FSB) til spilling??

AMD64 er bedre til spilling. Bevis

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...