Gå til innhold

AMD pc i teak skuff til å ha i båten Nesten ferdig

Anbefalte innlegg

Jeg har altså fått fatt i en P3 IBM Netvista elns desktop pc.

I74-1048-P.jpg

Tenkte eg skulle lage en fet mod på den og vil da ha gode ideer fra dere om hva jeg skal gjøre med den :D Kom med masse forslag da :D

Vurderer å enten bruke den som server eller media pc.

Edit: Klarte seff å ta livet av pentium pcen, så jeg fikk tak i en ny pc, denne gangen en gammel amd k6 333 mhz sak. Resultat lenger nede på siden. Skal bruke IBM kabinettet til å lage htpc/server av med ny hardware senere. Den havner vel i worklogs :)

Endret av GSM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
-Plexi i topp

-Gjennomsiktige kabinettføtter med leds i

-Male den svart med oransje detaljer(Katoder, Led Osv)

for kjedelig og normalt.

Bygg den inn i noe, som sagt tidligere. Lag en kasse av lego eller ispinner, det hadde vært gøy, sesong for is nå :)

Lenke til kommentar
-Plexi i topp

for kjedelig og normalt.

Bygg den inn i noe, som sagt tidligere. Lag en kasse av lego eller ispinner, det hadde vært gøy, sesong for is nå :)

Hmm. Mamma kjøpte 13 pakker med pinne is forleden, så den ideen kunne jo funket. Tor jeg blir litt lei av is da :sick:

Lenke til kommentar
-Plexi i topp

for kjedelig og normalt.

Hmm. Mamma kjøpte 13 pakker med pinne is forleden, så den ideen kunne jo funket. Tor jeg blir litt lei av is da :sick:

så ringer man nærmeste is fabrikant ( hennig olsen is :love: ) å spør om man kan få kjøp x-tusen ispinner.. eller sponset..

Lenke til kommentar
Få tak i en gammel stereo eller liknende (gjerne i alu) og bygg hele greia inn i den, så får du en fet PC du kan ha under TV'en :D:thumbup:

Hmm. Pcen er faktisk nesten akkurat like stor som forsterkeren min. Kan lage en snasen alu front på den så den står i stil med forsterkeren :D

Lenke til kommentar
Få tak i en gammel stereo eller liknende (gjerne i alu) og bygg hele greia inn i den, så får du en fet PC du kan ha under TV'en :D  :thumbup:

Hmm. Pcen er faktisk nesten akkurat like stor som forsterkeren min. Kan lage en snasen alu front på den så den står i stil med forsterkeren :D

det hadde vært kult..

Lenke til kommentar
-Plexi i topp

for kjedelig og normalt.

så ringer man nærmeste is fabrikant ( hennig olsen is :love: ) å spør om man kan få kjøp x-tusen ispinner.. eller sponset..

det er ikke verre enn å gå i en hobby butikk.. de selger hundre pakninger..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...