GSM Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Jeg har altså fått fatt i en P3 IBM Netvista elns desktop pc. Tenkte eg skulle lage en fet mod på den og vil da ha gode ideer fra dere om hva jeg skal gjøre med den Kom med masse forslag da Vurderer å enten bruke den som server eller media pc. Edit: Klarte seff å ta livet av pentium pcen, så jeg fikk tak i en ny pc, denne gangen en gammel amd k6 333 mhz sak. Resultat lenger nede på siden. Skal bruke IBM kabinettet til å lage htpc/server av med ny hardware senere. Den havner vel i worklogs Endret 9. juni 2004 av GSM Lenke til kommentar
Jakobsa Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hva med å bygge den inn i noe? Som feks: En gammel skjerm, stor kasse eller noe som du bygger selv.... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 -Plexi i topp -Gjennomsiktige kabinettføtter med leds i -Male den svart med oransje detaljer(Katoder, Led Osv) Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 -Plexi i topp-Gjennomsiktige kabinettføtter med leds i -Male den svart med oransje detaljer(Katoder, Led Osv) for kjedelig og normalt. Bygg den inn i noe, som sagt tidligere. Lag en kasse av lego eller ispinner, det hadde vært gøy, sesong for is nå Lenke til kommentar
GSM Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 -Plexi i topp-Gjennomsiktige kabinettføtter med leds i -Male den svart med oransje detaljer(Katoder, Led Osv) for kjedelig og normalt. Bygg den inn i noe, som sagt tidligere. Lag en kasse av lego eller ispinner, det hadde vært gøy, sesong for is nå Hmm. Mamma kjøpte 13 pakker med pinne is forleden, så den ideen kunne jo funket. Tor jeg blir litt lei av is da Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Få tak i en gammel stereo eller liknende (gjerne i alu) og bygg hele greia inn i den, så får du en fet PC du kan ha under TV'en Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 -Plexi i topp-Gjennomsiktige kabinettføtter med leds i -Male den svart med oransje detaljer(Katoder, Led Osv) for kjedelig og normalt. Bygg den inn i noe, som sagt tidligere. Lag en kasse av lego eller ispinner, det hadde vært gøy, sesong for is nå Hmm. Mamma kjøpte 13 pakker med pinne is forleden, så den ideen kunne jo funket. Tor jeg blir litt lei av is da så ringer man nærmeste is fabrikant ( hennig olsen is ) å spør om man kan få kjøp x-tusen ispinner.. eller sponset.. Lenke til kommentar
bobbo^ Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 hva med "torv tak"? Lag det tett og ha gress/blomster oppå Lenke til kommentar
GSM Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Få tak i en gammel stereo eller liknende (gjerne i alu) og bygg hele greia inn i den, så får du en fet PC du kan ha under TV'en Hmm. Pcen er faktisk nesten akkurat like stor som forsterkeren min. Kan lage en snasen alu front på den så den står i stil med forsterkeren Lenke til kommentar
majuz Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Få tak i en gammel stereo eller liknende (gjerne i alu) og bygg hele greia inn i den, så får du en fet PC du kan ha under TV'en Hmm. Pcen er faktisk nesten akkurat like stor som forsterkeren min. Kan lage en snasen alu front på den så den står i stil med forsterkeren det hadde vært kult.. Lenke til kommentar
KaLiS_ Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Kan vell skaffe hønse netting og lage et kabinett av det?? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Plexivindu og blå katoder! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 -Plexi i topp-Gjennomsiktige kabinettføtter med leds i -Male den svart med oransje detaljer(Katoder, Led Osv) for kjedelig og normalt. Bygg den inn i noe, som sagt tidligere. Lag en kasse av lego eller ispinner, det hadde vært gøy, sesong for is nå Hmm. Mamma kjøpte 13 pakker med pinne is forleden, så den ideen kunne jo funket. Tor jeg blir litt lei av is da så ringer man nærmeste is fabrikant ( hennig olsen is ) å spør om man kan få kjøp x-tusen ispinner.. eller sponset.. det er ikke verre enn å gå i en hobby butikk.. de selger hundre pakninger.. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Plexivindu og blå katoder! Og en delta, ørten leds, og... Lenke til kommentar
stidz Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Plexivindu og blå katoder! Og en delta, ørten leds, og... og støydempende matter Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Plexivindu og blå katoder! Og en delta, ørten leds, og... .. en slik blinke boks til katodene... Lenke til kommentar
GSM Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 og vips har man et juletre Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hva med å bygge den inni en stor discokule med leds i rundt??? Å ha et rundt plexi vindu på den ene siden?? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Bygge den inn i en blomsterkasse og ha en stor palme i, eller enda bedre: en kaktus. Endret 27. mai 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 asså..jeg ville hatt plexi i topp å på sidene ..lakka deksler å front ..katoder ..osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå