geirthr Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg har en Nokia 6600. Når jeg skal filme, stopper opptaket alltid på ca. 9 - 10 sekunder.. Går det ikke ann å filme lenger enn det? Vis det skal gå ann å filme lengre film-snutter, hvordan får jeg til det? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 dette skal vel under Symbian. Grunnen til at det blir mask 10 sek, er at dette maksimum for mms. Testet på min P900. Der er det maks 11 sekunder for å kunne sende med mms Når det gjelder å ta opp lengere, så finnes nok det, men jeg husker ikke hva de het Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Når du tar av lyden kan du også filme enda lengre. På handango.com kan du jo ta deg en titt og kikke om du ikke finner noe som faller i smak Har egentlig ikke noen gode tips untatt et italiensk program jeg ikke aner hvor du får tak i (fått det via en jeg kjenner) Lenke til kommentar
wampyre Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Phillip Camcoder skal vissnok fungere bra (Visstnok fordi jeg ikke fikk til å bruke den originale versjonen. Så jeg har brukt en "strippet" versjon av denne) Ellers finnes et program som kaller seg for Video msg som tar opptil 40 sekunder. Førstnevnte kan du fylle opp til minnet er tomt, men prosesseringstiden for å lagre videosnutter tar lang tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg