FenrisC0de Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Jo, mer irrelevant ovenfor Hardware går det ikke ann å bli, så dette passer fint i "Søppel".. Jo, jeg sliter litt nå, siden jul har vi holdt på med en utviklingsoppgave i Kunst og Håndtverk på skolen. Jeg skal lage en boks som kan oppbevare elektriske komponenter! Problemet er at jeg ikke er ferdig og karakteren settes i morra tidlig! Det som står igjen er montering av lokket (hengsler) og bare stappe litt sånn elektrostatisk matreale inni blandt skilleveggene.. Så det jeg lurer på er hvordan jeg kan gjøre alt dette på 10-20min i morgen tidlig.. Jeg planlegger å bare ta med en drill og et par skruer og lim også skru inn hengsler, men veggene er jo ganske tynne (vanlig planker) så går dette fint? EDIT: grunnen til at jeg har så liten tid er fordi hele driten ligger på skolen Sliter litt Endret 23. mai 2004 av Earth657 Lenke til kommentar
GSM Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Bruk en pappeske. og for insiden av den med antiststisk pose Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Bruk en pappeske. ja, da får jeg nok 1`ern med glans Lenke til kommentar
sim Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Du kan tegne fine ender, eller svaner på pappeska. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Også kan du fôre den med bomull, istedenfor antistatisk materiale. Og høre på HalTan. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Kan du ikke bare få melding på at du glemte den på skolen og derfor må ha utsettelse? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 det er standpunkt karakteren det er snakk om! Og verdens værste lærer, hun ringte nettopp hjem til meg jo for faen Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 La dere planer for helga/sommern da? :----) Var hun hyggelig? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 hehe æsj nei.. hun sa bare at det var "fare på fære" hvis jeg ikke leverte i morra tidlig.. hehe Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Da får du legge en riktig god pappeskeplan da. :--------D Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 yepp.. kanskje gullbellegge den, blir vanskelig på 10-20min da Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 hehe æsj nei.. hun sa bare at det var "fare på fære" hvis jeg ikke leverte i morra tidlig.. hehe Hvem sier: "fare på fære" ?? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 hehe æsj nei.. hun sa bare at det var "fare på fære" hvis jeg ikke leverte i morra tidlig.. hehe Hvem sier: "fare på fære" ?? Lærerinnen til Earth657. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hvor i all verden er fære? Isåfall pass dere der! Det er fare der... =) __________________________ Bare bruk drill du gutt, bedre å ha ett lokk som sitter med 2 sprekker i, enn å få lavkarakter grunnet inget lokk. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Du kan tegne fine ender, eller svaner på pappeska. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå