IT_Simba Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hei Har nettopp montert ny brenner Phillips...., det fulgte med NERO programvare. Ved forsøk på brenning, får jeg beskjed om at jeg har feil cd. Kompileringen krever en CD-R/RW, og jeg har kun CD-R cd'r. Hva er forskjellen??? Hilsen "frustrert pus" Lenke til kommentar
Fury Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Det er jo rett format det ... Er du sikker på at det du brenner ut ikke er for stort for platen? Edit: leif Endret 23. mai 2004 av Fury Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) CD-R/RW betyr CD-R eller CD-RW. Endret 23. mai 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
IT_Simba Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Men hva er forskjellen på CD-R, og CD-RW? - ingen har forklart det ennu da. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 CD-R: Ikke overskrivbar. CD-RW: Overskrivbar. Lenke til kommentar
IT_Simba Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Takker for forklaringen. Neste spm blir da, hvorfor blir det av progammet NERO, stilt krav til type cd, i mitt tilfelle CD-RW. Hvorfor kan jeg ikke bruke vanlig CD-R når jeg ikke har behov for å overskrive noe (denne gang). Har det med type brenner å gjøre, program eller? Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) CD-R: Reordable CD-RW: ReWritable Nero stiller ikke krav til CD-RW! Den stiller krav til CD-R/RW, som betyr at den krever enten en CD-R eller en CD-RW. Kan du gi en bedre beskrivelse av feilmeldingen? Endret 24. mai 2004 av Bro2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå