Monhart Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Vil bare meddele at de musmatte-lignende mattene som ligger ved tippe-seksjonen i MIX-butikker er perfekte musmatter, verfall til optiske muser. De glir som bare rakkern. 1000000 gang bedre enn mouse skatez-greia Så neste gang dere er innpå en slik kiosk, så ta med dere en slik en, med en eneste gang :smile: Lenke til kommentar
luddigutten Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Den beste musematten er faktisk en god dunge med a4 skriver-papir :smile: Skal aldri kjøpe en musematte...det er perfekt friksjon i papir :smile: Lenke til kommentar
Borf Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 den beste musmatta eg har er ei som eg fekk med i eit lydogbilde blad, byre musmatter er ikkje noko særligt, har ei everglide liggende og Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 tenkte jeg skulle bestille meg "func" eller hva den nå heter men kan jo alltids prøve med en "lånt" mix-matte først! Sparer jo 300kr... Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Nice tip det der. Han som nevnte Blanke ark. Blir ikke det føcka med en optisk siden den ikke finner noe bilde å "kjenne" seg igjen i Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Optiske mus sender ut ett signal, og det blir reflektert tilbake til musen. så fargen på underlaget har ikke mye å si. Det er faktisk bedre å bruke hvitt underlag en mørkt. spess. hvis du har ei trådløs optisk. den vil da sluke mindre batteri. har jeg hørt... Lenke til kommentar
BBC Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Det stemmer nok... men det bør være litt tekstur i underlaget slik at musa kan finne ut om den har blitt flyttet. Min optiske Logitech takler derimot ikke, av mystiske grunner, å bli brukt på skrivebordet mitt som har et lyst tremønster :?: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå