Gå til innhold

Hvilket spill spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The Legend of Zelda : The Wind Waker. :love:

:thumbup::w00t:

 

legend of zelda spillene RUUULER azz (ikke majoras maske)

Indeed they do, jamvel Majoras Mask... det er bare litt merkelig...

 

I høst mine damer og herrer, DA skal vi få se et Zelda-spill med stor Z!

 

Glede seg, hvis verken WindWaker eller Resident Evil 4 var grunn nok til å kjøpe seg GC, blir garantert det nye Zelda-spillet det!

Lenke til kommentar
The Legend of Zelda : The Wind Waker. :love:

:thumbup::w00t:

 

legend of zelda spillene RUUULER azz (ikke majoras maske)

Indeed they do, jamvel Majoras Mask... det er bare litt merkelig...

 

I høst mine damer og herrer, DA skal vi få se et Zelda-spill med stor Z!

 

Glede seg, hvis verken WindWaker eller Resident Evil 4 var grunn nok til å kjøpe seg GC, blir garantert det nye Zelda-spillet det!

personelig mener jeg at Zelda:ocarina of time er det beste.

 

kjøpte dette spille til nintende64 for 3-4 år siden, da HATET jeg det. derfor solgte jeg nintendoen med 20spill og sånn ANGRER :(:cry: .

 

men jeg lastet ned emulator og fikk spilt ocarina of time på PC'en. beste spillet EVER. trur kanskje jeg synes det var tøfft nå fordi nå skjønte jeg litt av spillet. foresten så har Zelda:ocarina of time den beste spillhistorien som noen gang er laget(min mening). er ogsp den beste legenden EVER :thumbup: .

 

EDIT: off-topic

Lenke til kommentar

foresten er winf walker med lik grafikk (på en måte) som på ocarina of time??

 

eller er dette bare et gameboy spill? har bare lest litt om det ikke så mye

 

EDIT: fant bilder på Google *skuffet* bedre grafikk i ocarina of time. er litt for mye "tegning look" :(

 

EDIT: mer off-topic

Endret av oddis89
Lenke til kommentar
foresten er winf walker med lik grafikk (på en måte) som på ocarina of time??

 

eller er dette bare et gameboy spill? har bare lest litt om det ikke så mye

 

EDIT: fant bilder på Google *skuffet* bedre grafikk i ocarina of time. er litt for mye "tegning look" :(

 

EDIT: mer off-topic

Det virker som du blander spillene litt, tenker du ikke på det zelda spillet som ikke har kommet ut ennå?

 

For det første: Det heter Wind Waker, ikke wind walker.

 

Wind waker er et gamecube spill som ble sluppet ut for noen år siden, med en helt annen look enn de andre zelda spillene. Du spiller ikke engang den samme Link som i de forrige spillene, denne historien er 100 år etter.

 

Det nye Zelda spillet (som ikke er blitt sluppet ut) , derimot er noe lignende Ocarina Of Time, ja.

Lenke til kommentar
The Legend of Zelda : The Wind Waker. :love:

Lurer på å spillet meg gjennom det spillet enda en gang jeg. Holder på med en fil hvor jeg skal samle alt i spillet (tar litt tid). Det er den 4 runden jeg har spillt det om jeg husker rett. Kanskje jeg skal starte en ny fil, nå som jeg fikk meg ny 32" widescreen tv forrige uke :p

Lenke til kommentar
foresten er winf walker med lik grafikk (på en måte) som på ocarina of time??

 

eller er dette bare et gameboy spill? har bare lest litt om det ikke så mye

 

EDIT: fant bilder på Google *skuffet* bedre grafikk i ocarina of time. er litt for mye "tegning look" :(

 

EDIT: mer off-topic

Det virker som du blander spillene litt, tenker du ikke på det zelda spillet som ikke har kommet ut ennå?

 

For det første: Det heter Wind Waker, ikke wind walker.

 

Wind waker er et gamecube spill som ble sluppet ut for noen år siden, med en helt annen look enn de andre zelda spillene. Du spiller ikke engang den samme Link som i de forrige spillene, denne historien er 100 år etter.

 

Det nye Zelda spillet (som ikke er blitt sluppet ut) , derimot er noe lignende Ocarina Of Time, ja.

hehe ble litt mye surr der, og nei jeg mener ikke det nye som ikke er kommet ut enda. jeg mener Wind Waker jeg synes det er "dårligere" grafikk der en i ocarina of time/majoras maske, selv om det er nyere.

 

og foresten det nye spillet som kommer med Zelda omfg for en grafikk. sjekk link a.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...