Döden Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Ninja Gaiden. Er på første boss og jeg må si det er panser-vanskelig. Noen tips? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Går i HalfLife 2 Deathmatch om dagen! Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Spiller ikke om dagen, venter på WoW... Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg spiller WoW, CSS Jeg kommer til å spille enda mer WoW Lenke til kommentar
ML Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 sid meier's pirates....går igjenom det for 2. gang nå Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Ninja Gaiden. Er på første boss og jeg må si det er panser-vanskelig. Noen tips? La han komme bort til veggen. Så hopper du opp på veggen, og mens du er i lufta trykker du Y. Så gjentar du det. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Har akkurat kost meg veldig med demoen av The Settlers - Heritage of Kings, men nå tror jeg at jeg tar frem Age of Empires II - Age of Kings... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Spiller nå for tiden: The Chronicles of Riddick : Escape from Butcher Bay Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Har akkurat kost meg veldig med demoen av The Settlers - Heritage of Kings. Takk for tipset Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Nå går det i Men of valor Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Har akkurat kost meg veldig med demoen av The Settlers - Heritage of Kings, men nå tror jeg at jeg tar frem Age of Empires II - Age of Kings... Hvordan var demoen? Minnet det mest om Settlers II, eller III og IV? Håper det heller mer mot II'ern gameplaymessig, for Settlers har aldri vært bra siden II'ern Lenke til kommentar
Captain_Quark Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 nå: ratchet and clank 3 snart: ? Lenke til kommentar
Take Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Nå spiller jeg Richard Burns Rally på xbox et veldig vankelig spill. på pc spiller jeg cs. Lenke til kommentar
silvercrowaxe Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 PlanetSide Legolas Lenke til kommentar
kurrikill Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 eg spiller the crazy gym teacher ho wants revenge .... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Ninja Gaiden. Er på første boss og jeg må si det er panser-vanskelig. Noen tips? Har du ikke begynt med MGS3 enda? Eller er du ferdig? Lenke til kommentar
Krims Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 For tiden spiller jeg WC3 TFT og CS Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Har akkurat kost meg veldig med demoen av The Settlers - Heritage of Kings, men nå tror jeg at jeg tar frem Age of Empires II - Age of Kings... Hvordan var demoen? Minnet det mest om Settlers II, eller III og IV? Håper det heller mer mot II'ern gameplaymessig, for Settlers har aldri vært bra siden II'ern Kan vel egentlig ikke sammenlignes med tidligere Settlers spill, minner mer om Battle for Middle Earth. Men ikke misforstå, det har absolutt Settlers i seg, men det spilles på en litt annen måte. Jeg likte det, og kommer til å kjøpe det i vente på Age of Empires III... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg